Ja tirgus ir definēts pietiekami plaši, ka tas ietver visas nozares un ņem vērā konkurentus, kas stājās uz ievērojamu pieredzes līmeni un ietaupot izmaksas par lielām izdevumu posteņus, tas var iekļaut klases produktiem, kas tikai vāji apmierina patērētāju vajadzības, līdzība piedāvāto funkciju vai ražošanas metodēm.
Vairumam konkurētspējīgiem stratēģiskajiem mērķiem, piemēram rūpnieciskā orientācija tirgū bieži vien ir pārāk plaša, bet tas ir svarīgi tad, ja ņem iegādes un jaunu produktu vai paredz, cik liela ir iespēja, ka tirgū var būt jauni konkurenti.
Tirgus – arēna, kur patērētāji ar savām vajadzībām vai problēmām satiekas ar konkrēto produktu vai pakalpojumu pārdevējiem, kas konkurē viens ar otru, lai apmierinātu pircēju vajadzības.
Stratēģiskie lēmumi prasa plašāku tirgus noteikšanu, kas iekļauj:
Tirgus iespējas, kuras neapkalpojas īstajā brīdī;
Tehnoloģiju, cenu un piegādes noteikumu izmaiņas, kuras paplašina produkcijas diapazonu, pieņemot kā substitūtus;
Potenciālos jaunos konkurentus, kas atnāk no blakus tirgiem.…