Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:475280
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsu mērķis ir klientiem sniegt tos kvalitatīvus un efektīvus risinājumus, lai nodrošinātu visas klientu vēlmes.
Mēs balstāmies tikai uz plānotiem un prognozējamiem panākumiem, izvirzām sasniedzamus mērķus, tos dokumentējam un plānojam savu darbību.
# ietver apņemšanos izpildīt nepieciešamās prasības un panākt kvalitātes pārvaldības sistēmas nepārtrauktu efektivitātes uzlabojumu;
Mēs patstāvīgi ceļam savas kvalitātes prasības.
Mūsu mērķis ir radīt un uzturēt tādu uzņēmuma kultūru un darba vidi, kas veicinātu darbiniekus ierosināt ieviest jaunus risinājumus, kas nodrošinātu arvien pilnīgāku mūsu klientu prasību apmierināšanu.
Biznesa un kvalitātes mērķu formulēšana un regulārs uzņēmuma snieguma novērtējums attiecībā pret tiem.
Mērķi Kvalitātes sistēmas pilnveidošanai tiek uzstādīti dažādiem organizācijas līmeņiem un to izpilde tiek kontrolēta attiecīgajā līmenī. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register