Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,37 (15%)
Discounted price*:
2,12
Purchase
Add to Wish List
ID number:747862
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga pētījumi ir kļuvuši tik nozīmīgi un pašsaprotami vajadzīgi, ka tagad bez tiem spēj eksistēt vien dažas kompānijas, kuras datus var iegūt statistiskā veidā, kas tieši atkarīgs no tirgus apgrozījuma, neņemot vērā patērētāju mainīgos uzskatus. Tomēr patiesība ir tā, ka mūsdienās starp uzņēmumiem valda skarba konkurence, tāpēc kā tendence parādās tas, ka lielie uzņēmumi bieži vien mārketingu pētījumu vietā veic tā saucamo pētniecības darbu jeb mārketinga izpēti, lai tādejādi ietu pa priekšu klientu domām un spētu saskatīt tendences, tiklīdz tās kļūst aktuālas. Lielie uzņēmumi cenšas būt pirmie, kuri ar pētniecības darbiem cenšas gūt nojausmu par neapmierinātajām vajadzībām, vēlmēm un alkām.
Tomēr pētniecības darbu dēļ mārketinga pētījumi nav zaudējuši savu nozīmi, vajadzību vai popularitāti. Mārketinga pētījumi vēl joprojām ir pieprasīti un ar vien lielāks pieprasījums un augstas prasības tiek izvirzītas tieši pētījuma realizētājiem – pētniekiem. Liels pieprasījums ir pēc augsti kvalificētiem, ar tehniku saistītiem speciālistiem, kuriem būtībā jābūt izpratnei par daudz un dažādām jomām. Veiksmīgam mārketinga pētījumu speciālistam ir nepieciešams laba saskarsme ar cilvēkiem, teicamas komunikācijas, konceptuālas un analītiskas prasmes. Speciālistam ir jāprot ne tikai ievākt datus, bet arī tos pietiekami saprotami pasniegt. Un tikai veiksmīgs speciālists vienmēr sekos noteikumam, ka mārketinga pētījumi ir nepieciešami, lai uzņēmums jeb pētījuma pasūtītājs pieņemtu labākos mārketinga lēmumus.

Author's comment
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga pētījuma jēdziens, process; tā pamatojums un dizaina specifika”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/747862

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register