Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,16 (16%)
Discounted price*:
0,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:271036
Evaluation:
Published: 07.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Starpnieki ir mazumtirgotāji, vairumtirgotāji, tirdzniecības aģenti un citi indivīdi, kas izplata uzņēmuma produkciju. Uzņēmumam nepieciešams veidot labas attiecības ar visiem starpniekiem, lai nodrošinātu savu preču veiksmīgu piegādi patērētājiem. Starpnieki ir arī mārketinga pakalpojuma sniedzēji, piemēram, tirgus izpētes aģentūras, reklāmas aģentūras, piegādes uzņēmumi, kas nodrošina transportu un noliktavas, kā arī izstāžu rīkotāji. Attiecību veidošana ar starpniekiem ir nozīmīga mārketinga darbinieku pienākumu daļa, taču jāatceras, ka starpnieki darbojas katrs savā nozarē un cenšas sasniegt savus izvirzītos mērķus. Līdzīgi kā ar piegādātājiem, labas partnerattiecības, sekmīga komunikācija un informācijas apmaiņa ar starpniekiem uzņēmumam nāk tikai par labu.
Arī sabiedrība veido uzņēmuma mikrovidi. Ar sabiedrību tiek apzīmētas visas tās grupas, kas ietekmē vai var potenciāli ietekmēt uzņēmumu. Tās var būt gan finanšu aprindas ( bankas, akcionāri, kas kontrolē uzņēmuma finanses), gan valsts iestāžu kontaktauditorijas, gan vietējo masu saziņas līdzekļu kontaktauditorijas, gan pilsoniskās darbības grupas (uzņēmumi aktīvi piedalās šo grupu rīkotajos pasākumus – labdarības pasākumi, apkārtējās vides sakopšana u. tml. – tādejādi veidojot pozitīvu uzņēmuma tēlu) u.c. Mārketinga darbības, kas saistīta ar šīm sabiedrības grupām, tiek sauktas par sabiedriskajām attiecībām.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,76 €
Work pack Nr. 1355900
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketings”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/271036

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register