Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:487347
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Daudzi jaunie produkti vai pakalpojumi satur atšķirīgus intelektuālā īpašuma veidus. Par nākotni domājošie uzņēmumi saskaras ar problēmu, kā iegūt intelektuālo īpašumu vērtību un to veiksmīgi izmantot uzņēmuma attīstības stratēģijā. Uzņēmumi, kuri velta laiku un resursus sava intelektuālā īpašuma aizsardzībai, var paaugstināt konkurētspēju dažādos veidos. Turklāt uzņēmumi, kuri sistemātiski pārbauda intelektuālā īpašuma jautājumus ar citu uzņēmumu tiesībām pirms intelektuālā īpašuma aizsardzības ieviešanas savā uzņēmumā, var izvairīties no liekas tiesvedības, tādējādi ietaupot laiku un naudu.
Ražotājiem jauno ideju un inovācijas aizsardzība, izmantojot patentus, autortiesības un preču zīmes (“intelektuālais īpašums”) ir svarīga izdzīvošanai. Mazākiem uzņēmumiem ir īpaši svarīgi aizsargāt jaunās idejas un inovāciju, lai uzlabotu savu finansiālo stāvokli un sacenstos ar lielajiem ražotājiem.
MVU arī var gūt labumu no tehnoloģiskās un komerciālās informācijas, kura pieejama patentu un preču zīmju datu bāzēs, lai uzzinātu par pēdējiem sasniegumiem tehnoloģijās, noteiktu nākotnes partnerus un uzzinātu par konkurentu aktivitātēm. Efektīva intelektuālā īpašuma vadība un tās izmantošana jaunu biznesa stratēģiju izstrādāšanā ir nopietns pārbaudījums uzņēmējiem visā pasaulē. Intelektuālā īpašuma aizsardzība palīdz:
• neļaut konkurentiem kopēt vai tieši atdarināt uzņēmuma produktus vai pakalpojumus;
• izvairīties no izšķērdīgām investīcijām pētniecībā un attīstībā, mārketingā;
• izveidot korporatīvo identitāti, izmantojot preču zīmes un zīmola stratēģiju ;
• noslēgt līgumus par licencēm, komercpilnvarojumus un citus uz IĪ balstītus līgumus;
• palielināt uzņēmuma tirgus vērtību;
• piesaistīt riska kapitālu un palielināt finanšu pieejamību ;
• iegūt pieeju jauniem tirgiem. 1

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register