Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,14 (14%)
Discounted price*:
0,85
Purchase
Add to Wish List
ID number:178970
Evaluation:
Published: 07.12.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

5. Atšķirība starp pakalpojuma uztveri un priekšstatiem par kvalitāti
Kāda ASV štata iedzīvotāja vēlējās piedzīt kompensāciju no kādas aviokompānijas un tās darbinieces par pārāk karstas tējas pasniegšanu. Sieviete pasūtījusi karstu tēju, taču tās vietā saņēmusi krūzi karsta ūdens, bet tējas maisiņu un piederumus – atsevišķā krūzē. Mēģinot pagatavot dzērienu, karstais ūdens sievietei uzlijis un gūti apdegumi. Sievietes iesniegtajā prasībā norādīts arī, ka „ūdens temperatūra ir pārsniegusi pieļaujamos standartus lidaparātos,” uz ko aviokompānija atbildējusi, ka nav iespējams runāt par konkrētām temperatūrām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,19 €
Work pack Nr. 1345382
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Piecas cēloņu grupas klientu neapmierinātībai ar pakalpojumu kvalitāti”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/178970

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register