Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:274896
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, proti, patērētāju maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu.
Mārketinga izpratnē cenu veidošana ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma darbības veidiem.
Cenu veidošana ir cenu noteikšanas faktoru, principu, metožu un aprēķinu kopa.
Cenu veidošanas faktorus iedala iekšējos un ārējos. Galvenie iekšējie faktori ir:
Uzņēmuma un t.sk. mārketinga mērķi. Nosakot optimālas cenas ir sasniedzami pieci uzņēmējdarbības mērķi: nodrošināt izdzīvošanu tirgū; maksimāli palielināt peļņu; iegūt līdera pozīcijas produktu kvalitātes ziņā; nodrošināt lielāko produktu realizācijas apjomu; nodrošināt lielāko tirgus daļu.
Mārketinga stratēģija. Pastāv aktīvo cenu veidošanas stratēģija un pasīvo cenu veidošanas stratēģija. Pie aktīvo cenu veidošanas stratēģijas var pieskaitīt: maksimālo cenu stratēģiju, maksimālo cenu ar turpmāko tās pazemināšanu stratēģiju, zemu cenu stratēģiju, zemu cenu ar turpmāko tās paaugstināšanu stratēģiju, cenu svārstības stratēģiju.
Uzņēmuma izmaksas. Pastāvīgās izmaksas nemainās, līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos (samazināšanos). Mainīgās izmaksas mainās līdz ar produkta ražošanas apjoma vai realizācijas palielināšanos (samazināšanos). Bruto izmaksas ir produkta ražošanas (realizācijas) pastāvīgo un mainīgo izmaksu summa.
Mārketinga darbības organizācija.
Galvenie ārējie faktori ir šādi:
Tirgus tipi pēc konkurences kritērija. Pastāv dažādi tirgus tipi: tīrās konkurences tirgus; monopolistiskās konkurences tirgus; oligopolistiskās konkurences tirgus; tīrā monopola tirgus.
Pieprasījuma elastīgums.
Likumdošana un valsts politika.
Pārējie faktori.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1140032
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register