Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:722542
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Preču politika starptautiskajā tirgū.
Sastapšanās ar klientu vajadzībām un vēlmēm ir galvenais nosacījums veiksmīgam mārketingam; pētniecības atklājumi par tirgus iezīmēm un potenciālu, kas ir jāizmanto, lai noteiktu optimālo pieskaņošanas pakāpi, nepieciešami produktu un produkcijas līnijas relatīvo sasniegumu izmaksu pieaugumam.
Mūsdienu topošais tirgus tiecas ļaut šim novērtējumam iegūt reģionālu vai pat globālu nozīmi. Gan reglamenti, gan patērētāju izturēšanās izmaiņas pieprasa, lai tie un to ietekmes bardzība tiktu ņemti vērā. Adaptēšanos ārzemju tirgos ir jāredz ne tikai kā viena tirgus kontekstā, bet arī kā šīs pārmaiņas var veicināt sadarbību kaut kur citur. Jauna produkta vai produktu līnijas vienības iezīmei ir derīgums plašākā apjomā.
Uzņēmuma starptautisko darījumu pamats ir preces vai pakalpojumi. Uzņēmuma veiksme ir atkarīga no tā, cik labs ir tās produkts vai pakalpojumi un cik labi firma spēj diferencēt produktu no konkurentu piedāvājumiem. Produkti var tikt diferencēti pēc to sastāva, pēc izcelšanās valsts, pēc taustāmām īpatnībām (iepakojums, garantijas).
Potenciālajam pircējam produkts ir pilns komplekts vajadzību apmierināšanas vērtībai. Pircējs pievieno produktam vērtību proporcionāli uztvertajai spējai palīdzēt problēmu risināšanā vai apmierināt vajadzības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register