Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:146811
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Produkts ir viss, kas var apmierināt patērētāju vajadzības (piepra­sījumu) un tiek piedāvāts tirgū iegādei, izmantošanai, patērēšanai. Produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi, vietas (būves, ēkas, zeme) un paši cilvēki.
No mārketinga viedokļa var runāt par trim produktu līmeņiem:
I. Pirmais līmenis ( ieguvumi no produkta pamatfunkcijām) ir produkta lietošanas vērtība, jeb lielums, kas gūstams no produkta lietošanas.
II. Otrais līmenis (ieguvumi no produkta faktiskajām iezīmēm) ir produkta īpašības, ko cilvēks uztver ar maņu orgāniem; tie ir raksturīgās iezīmes, īpašības, kvalitāte, izskats, produkta marka, iesaiņojums, dizains.
III.Trešais līmenis (ieguvumi no produkta papildiezīmēm”): uzstādīšana, personāls, piegāde un kredīts, garantijas, klientu apkalpošana, pakalpojumi pēc pārdošanas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register