Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:103818
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kas tad ir produkts, kāda nozīme ir mārketinga pasākumiem produkta virzībai tirgū un ko nozīmē: marka jeb zīmols? Šādi un citi jēdzieni tiks aplūkoti darba gaitā. Kas attiecas uz produktu, tad tas ir jebkas, kas var tikt piedāvāts tirgum, lai apmierinātu vēlmi un vajadzību. Produkti ir fiziskas preces, pakalpojumi, pieredzes, pasākumi, personas, vietas, nekustamie īpašumi, organizācijas, informācija, un idejas. Jāteic, ka produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi utt. Klients parasti vērtē piedāvājumu pēc trīs pamatsastāvdaļām: produkta īpašībām un kvalitātes, pakalpojumu miksa un kvalitātes, kā arī cenas atbilstības.1 Līdz ar to no mārketinga viedokļa tas nav nemaz tik viegli-atbildēt uz jautājumu: kas ir produkts. Tāpēc jāmin, ka arī katra produktu grupa pēc klasifikācijas prasa īpašu mārketinga stratēģiju. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register