Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:789798
 
Evaluation:
Published: 03.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Produkts ir viss, kas var apmierināt patērētāja vajadzības (pieprasījumu) un tiek piedāvāts tirgū.
Produkts ir gan materiāli objekti, gan pakalpojumi idejas, uzņēmumi utt.
No mārketinga viedokļa, var runāt par trim produktu līmeņiem. Pirmais līmenis ir produkta lietošanas vērtība. Kas tiek pirkts, kādu labumu no šī produkta patēriņa gūst pircējs? Šos jautājumus risina produkta plānošanas un izstrādes pirmajā līmenī.
Patēriņā gūstamais transformējas konkrētā produktā, kuru var taustīt, redzēt, dzirdēt utt. Tas veido produkta izstrādes otro līmeni, kurā svarīgākais ir tās produkta īpašības, ko cilvēks uztver ar maņu orgāniem. Šīs produkta īpašības izpaužas dažādi:
Kvalitāte;
Raksturīgas iezīmes;
Izskats;
Produkta marka;
Iesaiņojums.
Uzņēmumam pārdošanā jāņem vērā visa produkta lietojamā (patērējamā) vērtība, bet ne tikai produkts tā materiālajā veidā. Mūsdienu pasaules tirgū konkurence starp uzņēmumiem notiek ne tik daudz ar saražotājiem produktiem, kā ar papildlabumiem, kurus pircējs saņem iesaiņojuma, servisa, piegādes, dažādu pakalpojumu, izdevīgu kredīta noteikumu u.c. veidā. Tēlaini runājot, ar servisu piepildīts produkts to paceļ trešajā līmenī.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register