Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:702292
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Savā darbā es gribu apskatīt produktu un tā vadīšanu, produktu klasifikāciju, produktu raksturlielumus, marku un sortimentu, preces dzīves cikla fāzes, biznesa raksturlielumus tajos un mārketinga stratēģijas preces dzīves cikla posmos.
Produkts ir viss, kas var apmierināt patērētāju vajadzības (pieprasījumu) un tiek piedāvāts tirgū.
No mārketinga viedokļa var runāt par trim produktu līmeņiem. Pirmais līmenis ir produkta lietošanas vērtība. Kas tiek pirkts, kādu labumu no šī produkta patēriņa gūst pircējs? Šos jautājumus risina produkta plānošanas un izstrādes pirmajā līmenī.
Patēriņā gūstamais transformējas konkrētā produktā, kuru var taustīt, garšot, redzēt, dzirdēt utt. Tas veido produkta izstrādes otro līmeni, kurā svarīgākais ir tās produkta īpašības, ko cilvēks uztver ar maņu orgāniem. Šīs produkta īpašības izpaužas dažādi:
kvalitāte;
raksturīgās iezīmes;
izskats;
produkta marka;
iesaiņojums.
Mūsdienu pasaules tirgū konkurence starp uzņēmumiem notiek ne tik daudz ar saražotajiem produktiem, kā ar „papildlabumiem”, kurus pircējs saņem iesaiņojuma, servisa, piegādes, dažādu pakalpojumu, izdevīgu kredīta noteikumu u.c. veidā. Tēlaini runājot, „ar servisu piepildīts” produkts to paceļ trešajā līmenī.
Visus trīs produkta līmeņus var apvienot nosaukumā „brand”, kuru lieto arī masu medijos.
Brends – produkta īpašību kopums, kas nosaka patērētāja izvēli.
Plānojot savstarpējās attiecības sistēmā „pircējs-produkts”, uzmanība jāpievērš šādām produkta īpašībām: pārbaudāmība, novērojamība, labumu iegūšanas ātrums, vienkāršība, salīdzināmās priekšrocības. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register