Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:139904
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Extract

Mērķauditorija
Mērķauditorija ir kārtīgi jāizpēta, ir jāizprot tās vēlmes, lai veiksmīgāk varētu mudināt uz produkta, pakalpojuma iegādi. Svarīgi ir izzināt mērķauditoriju, lai samazinātu mārketinga izmaksas. Izzinot mērķauditoriju ir vieglāk saprast, kur un kādā veidā izvietot reklāmu, kurus medijus izvēlēties.

“Radošais uzdevums” jeb “Creative brief”
Pēdējais solis ir izveidot visas komunikācijas darba plānu, kas ietver radošo stratēģiju. Radošā stratēģija ir īss apgalvojums, kas nosaka - mērķauditoriju; kā patērētājs domā, jūt un uzvedās; ko komunikācija ir iecerējusi sasniegt; solījums, kas izveidos saiti starp patērētāju un zīmolu.

Radošā stratēģija ietver :
• svarīgāko tirgus/ patērētāja faktorus, kas nosaka stratēģiju;
• primāro reklāmas/komunikācijas mērķi, ko nepieciešams sasniegt;
• patērētaja izpratni- patērētaja griba
• ko zīmols reprezentē patērētāju prātā, ko zīmols apsola patērētājam
• apgalvojums, kas apstiprina solījumu patērētājam
• mērķauditorija, ar ko tiek runāts, kam tiek piedāvāts
• lietas, kas nepieciešamas obligāti iekļaut pēc likuma

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register