Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:228091
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  SIA "X"    3
  Competitive Profile Matrix (CPM)    3
  SIA "X" SVID analīze    6
  SIA "X" TOWS matrica    12
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Extract

Secinājumi
“X” uzņēmuma galvenie konkurenti - "LPP Latvia ltd" un “H & M Hennes & Mauritz”. Pētījumā izmantotas metodes (CMP, SWID, TOWS) palīdzēja noteikt uzņēmuma esošo situāciju un izstrādāt iespējamas nākotnes darbības stratēģijas.
SIA “X” stratēģijas:
• Spēcīga reklāma, uzņēmuma tēla paaugstināšanā, aktivitātes sociālajās vietnēs;
• Jaunu zīmolu pārstāvēšana, esošo popularizēšana, jaunu klientu piesaiste, esošo klientu lojalitātes stiprināšana;
• Atteikties no dārgo zīmolu pārstāvēšanas, kas mazinās klientu maksātspējas draudu;
• Paplašināt tirgus daļu tādā veidā, iegūstot jaunus klientus, un padarīt zīmolus vel vairāk pieejamus saviem klientiem.
• Izmatot iespēju iekarot augstāku vietu, pieslēgt spēcīgu reklāmu. Pārliecināt klientus, ka ir vērts pievērst uzmanību tieši šī uzņēmuma pārstāvētiem zīmoliem.
• Samazināt slodzi darbiniekiem, tādā veidā paaugstināt apkalpošanas līmeni un piesaistīt jaunus klientus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register