Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:658096
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai nerastos problēmas ar produkta zīmolu Kalifornijas laboratorija iesaka uzņēmumiem vadīties pēc šādām pieejām: 1. Tulkojums; 2. Transliterācija; 3. Transparents; 4. Starpkultūras.
Daudzu tirgotāju mērķis ir radīt tādu zīmolu, kuru būtu viegli vadīt un kuram būtu viena pasaules identitāte. Globālais zīmols ir atslēga uz šo mērķi. Globāla produkta zīmols var palikt tāds pats jeb būt standartizēts, kamēr dažas citas produkta daļas var būt adaptētas vietējam tirgum. Globālu produktu patērētāji var atpazīt jebkurā pasaules malā un zināt tā kvalitāti un sniegumu. Tāpat globāls zīmols ir izveidojis emocionālu saikni ar patērētāju, kas samazina starpkultūru atšķirības.
Globāls zīmols nozīmē, visā pasaulē viens vārds, kas ir gan izaicinājums uzņēmumam, gan lielas priekšrocības. Izaicinājumi ir tādi, ka ir jārada tāds zīmols, kuru varētu saprast visas pasaule un nevienā valstī neradīsies pārpratumi. Priekšrocības noteikti ir tādas, ka patērētāji globālus zīmolus pamana, viņi redz ka tajā valstī arī ir tāds zīmols, un uzreiz ir asociācijas par produktu. Tāpat uzņēmumam ir jātērē mazākas izmaksas uz produktu adaptāciju.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register