Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:923415
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Komunicēšanas process starptautiskajā mārketingā (efektīvas komunikācijas svarīgākās pazīmes, faktori, kas iespaido komunicēšanas situāciju).
Efektīva komunikācija ir ļoti svarīga starptautiskajam mārketingam ģeogrāfiskās un psihologiskās distances un atšķirību dēļ, kuras šķir uzņēmumu no tās patērētājiem. sniedzas pēc (nesalīdzināmi) ideju nodošanas, lai iekļautu pārliecību un tādā veidā sekmējot mārketinga procesa funkcionēšanu efektīvāku. Vēl vairāk, mārketinga komunikācija ir dialogs, kas ļauj organizācijām un patērētājiem sasniegt mutisku sarunu apmierinājumu.1
Komunikācijas process aptver 4 elementus: nosūtītājs; informācija; kanāls; saņēmējs.
Verbālā komunikācija ir komunikācijas forma, kas paredz mutiski izteiktas informācijas apmaiņu (saruna aci pret aci, telefonu sarunas, grupas diskusijas u.c.).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register