Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:316585
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Jebkurā valstī vai ģeogrāfiskā reģionā vispirms var pilnībā nebūt informācijas: dažreiz pa rūpniecisku aprīkojumu ir neiespējami saņemt pat potenciālu klientu aptuvenu sarakstu; atgadās, ka konkurence neatspoguļojas nevienā no publicējamajiem dokumentiem.
Cits šķērslis informācijas izlasei ir aptaujāto uzvedības attiecības pret tiem, kas veica aptauju. Cilvēki, kuri nodarbojas ar rūpniecisku un patērētāju tirgus izpēti, bieži saistās ar kultūras problēmām, kuri pēc sava mēroga un pēc savas formas atšķiras no Rietumu Eiropas valstīm.
Pētījot tirgu, zinātnieki bieži saistās ar atsevišķu cilvēku aptaujām, uzvedību, kas veido neparedzētus šķēršļus. Pie tiem var ierindot nevēlēšanos stāties kontaktā zem iedarbības nelabvēlīgas politiskas vai sociālas vides vai, turpretī, demonstrēt novēlību un izpatikt jautātājam.
Pētījumu platums un tehniskās grūtības izsauc nopietnas uztraukumus firmām, kas paredz veikt starptautiskos mārketingu pētījumus. Tā kā alternatīvs variants ir pievēršana pie ārēju organizāciju pakalpojumiem - pārskaitīto apstākļu spēkā neizbēgami apgrozās ar augstiem izdevumiem, rodas pilnas lietas apstādināšanas risks. Tomēr izmaksas uz mārketingu pētījumiem - tās ir investīcijas uz nākotni. Atslēga pie panākumiem - pētījuma mērķu precīzā definēšanā, otrējas informācijas un pareizas darba organizācijas sistemātiskā izlasē.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register