-
Starptautiskā mārketinga pētījumi
Jebkurā valstī vai ģeogrāfiskā reģionā vispirms var pilnībā nebūt informācijas: dažreiz pa rūpniecisku aprīkojumu ir neiespējami saņemt pat potenciālu klientu aptuvenu sarakstu; atgadās, ka konkurence neatspoguļojas nevienā no publicējamajiem dokumentiem.
Cits šķērslis informācijas izlasei ir aptaujāto uzvedības attiecības pret tiem, kas veica aptauju. Cilvēki, kuri nodarbojas ar rūpniecisku un patērētāju tirgus izpēti, bieži saistās ar kultūras problēmām, kuri pēc sava mēroga un pēc savas formas atšķiras no Rietumu Eiropas valstīm.
Pētījot tirgu, zinātnieki bieži saistās ar atsevišķu cilvēku aptaujām, uzvedību, kas veido neparedzētus šķēršļus. Pie tiem var ierindot nevēlēšanos stāties kontaktā zem iedarbības nelabvēlīgas politiskas vai sociālas vides vai, turpretī, demonstrēt novēlību un izpatikt jautātājam.
Pētījumu platums un tehniskās grūtības izsauc nopietnas uztraukumus firmām, kas paredz veikt starptautiskos mārketingu pētījumus. Tā kā alternatīvs variants ir pievēršana pie ārēju organizāciju pakalpojumiem - pārskaitīto apstākļu spēkā neizbēgami apgrozās ar augstiem izdevumiem, rodas pilnas lietas apstādināšanas risks. Tomēr izmaksas uz mārketingu pētījumiem - tās ir investīcijas uz nākotni. Atslēga pie panākumiem - pētījuma mērķu precīzā definēšanā, otrējas informācijas un pareizas darba organizācijas sistemātiskā izlasē.…
Starptautisko marketingu pētījumu īpatnības un mērķi. Uzņēmums starptautiskā tirgū nokļūst tādā situācijā, kura pilnīgi atšķiras no tās nacionālās pieredzes. Uzņēmumam jāgūst plašu un daudzveidīgu informāciju par tiem sfērām, kuros viņš ir nav pietiekami kompetents. Šķērsli uzņēmumos, kuri veic aizrobežu tirgus mārketingu pētījumu, var rasties pēc dažādiem iemesliem, bieži tas ir saistīts ar kultūru un pieraduma uzvedību, kuri ir saistīti ar klasisku informāciju veidu. Aizrobežu tirgus mārketingu pētījumiem ir vienīgais mērķis - tirgus saīsinājums, kas ir atkarīgs no norādītajiem iemesliem. Uzņēmumi, kas pēta aizrobežu valstu patēriņa tirgus saduras vispirms ar informācijas izlases tehniskajām grūtībām. Mārketingu pētījumu iemaņas, kas ir iegūtas nacionālā tirgū, bieži ir grūti izmantot ārvalsta tirgū, viņa īpašo raksturojumu dēļ. Jebkurā valstī vai ģeogrāfiskā reģionā vispirms var pilnībā nebūt informācijas: dažreiz pa rūpniecisku aprīkojumu ir neiespējami saņemt pat potenciālu klientu aptuvenu sarakstu; atgadās, ka konkurence neatspoguļojas nevienā no publicējamajiem dokumentiem. Cits šķērslis informācijas izlasei ir aptaujāto uzvedības attiecības pret tiem, kas veica aptauju. Cilvēki, kuri nodarbojas ar rūpniecisku un patērētāju tirgus izpēti, bieži saistās ar kultūras problēmām, kuri pēc sava mēroga un pēc savas formas atšķiras no Rietumu Eiropas valstīm. Pētījot tirgu, zinātnieki bieži saistās ar atsevišķu cilvēku aptaujām, uzvedību, kas veido neparedzētus šķēršļus. Pie tiem var ierindot nevēlēšanos stāties kontaktā zem iedarbības nelabvēlīgas politiskas vai sociālas vides vai, turpretī, demonstrēt novēlību un izpatikt jautātājam. Pētījumu platums un tehniskās grūtības izsauc nopietnas uztraukumus firmām, kas paredz veikt starptautiskos mārketingu pētījumus. Tā kā alternatīvs variants ir pievēršana pie ārēju organizāciju pakalpojumiem - pārskaitīto apstākļu spēkā neizbēgami apgrozās ar augstiem izdevumiem, rodas pilnas lietas apstādināšanas risks. Tomēr izmaksas uz mārketingu pētījumiem - tās ir investīcijas uz nākotni. Atslēga pie panākumiem - pētījuma mērķu precīzā definēšanā, otrējas informācijas un pareizas darba organizācijas sistemātiskā izlasē. Uzņēmumu neapmierinātība ar daudzu mārketingu pētījumu rezultātiem, bieži saistīti ar to, ka nebija skaidri noteikts mērķis un mārketingu pētījumu nosacījumi.
- Starptautiskā mārketinga pētījumi
- Starptautiskā mārketinga pētījumi
- Starptautiskā mārketinga pētījumi. Starptautiskais mārketings
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Starptautiskā mārketinga pētījumi. Starptautiskais mārketings
Summaries, Notes for university3
-
Starptautiskā mārketinga komunikācija
Summaries, Notes for university4
-
Starptautiskā tirgus segmentēšana
Summaries, Notes for university4
-
Mārketinga būtība
Summaries, Notes for university4
-
Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū
Summaries, Notes for university4