Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:470936
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga informācijas sistēmas izstrāde ir procedūru un metožu kopums, kas paredzēts informācijas regulārai un plānveidīgai savākšanai, analīzei un sadalīšanai mārketinga lēmumu sagatavošanai un pieņemšanai.
Līdz ar to mārketinga informācijas sistēmas ir nepieciešamas, lai nepārtraukti apgādātu mārketinga nodaļu ar jaunāko informāciju, atšķirībā no pētījumiem. Uzņēmumiem ir nepieciešama patiesa un nepārtraukta informācija, par izmaiņām un aktualitātēm, lai pieņemtu pareizus lēmumus un darbotos efektīvi.
• Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi?
Centralizētu pētījumu kontrolē galvenais uzņēmuma centrs. Visas pētījumu specifikācijas tiek kontrolētas no mājas biroja. Šāds pētījuma veids var riskēt ar to, ka mājas uzņēmums nepārzina visas jaunā tirgus situāciju.
Decentralizēs pētījums nozīmē to, ka mājas uzņēmums sadarbojas ar jaunā tirgus uzņēmuma, kopā veido pētījuma dizainu un plānu. Šo pieeju ir veiksmīgi izmantot tad, ja jaunais tirgus ļoti atšķiras no mājas tirgus.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register