Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:221504
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Cits veids kā starptautiskajām reklāmām sasniegt savu publiku daudzās valstīs ir caur starptautiskiem medijiem. Primārais fokuss starptautiskajos medijos ir uz žurnāliem un avīzēm. Žurnāls Cosmopolitan publicē 29 starptautiskus izdevumus, kas sasniedz vairāk nekā 30 miljonus lasītājus. Starptautiskās publikācijas piedāvā reklamētājiem sasniegt lielu skaitu lasītāju. Lasītāji šīm publikācijām pārsvarā ir cilvēki ar augstiem ienākumiem, kuri ir mērķauditorija daudziem produktiem un pakalpojumiem.
Reklāma ir viena no galvenajiem mārketinga mix sastāvdaļām. Bet tāpat kā vietējā tirgus mārketingā, tāpat arī ārzemju tirgū svarīgi ir tādi elementi kā pārdošanas veicināšana, tiešā pārdošana, sabiedriskās attiecības un mājaslapas. Šie elementi ir atkarīgi no uzņēmuma mārketinga un veicināšanas stratēģijām ārzemju tirgū. Pārdošanas veicināšana un sabiedriskās attiecības var atbalstīt un palielināt reklāmas efektivitāti, tāpat sabiedriskās attiecības var tikt izmantotas, lai izveidotu kompānijas imidžu ārzemju tirgū. Dažiem uzņēmumiem tiešā pārdošana var būt svarīgāka par reklāmu un būt galvenais elements, ko uzņēmums izmanto virzot savu produktu tirgū.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register