Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,72 (18%)
Discounted price*:
3,27
Purchase
Add to Wish List
ID number:399486
Author:
Evaluation:
Published: 30.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011.g. - 2011.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  COCA-COLAS AIZSĀKUMI    3
2.  COCA-COLAS SISTĒMA    3
2.1.  Pudeļu iepildīšanas partneri – veiksmes atslēga un ceļojums uz ilgtspējīgu attīstību    4
2.2.  Kompānijas klienti: ielikt produkciju cilvēku rokās visā pasaulē    4
3.  THE COCA-COLA COMPANY PANĀKUMI 2011.GADĀ    4
3.1.  Eiropa    4
3.2.  Latīņamerika    5
3.3.  Ziemeļamerika    6
3.4.  Eirāzija un Āfrika    7
3.5.  Klusā okeāna valstis    8
Extract

3.4. Eirāzija un Āfrika
Eirāzijā un Āfrikā 2011. gadā Coca-Cola apgrozījums pieauga par 6%. Tās stratēģiskais mērķis – ieguldīt rītdienai, peļņu gūstot jau šodien. Indijā Coca-Cola sasniedza divciparu izaugsmi piekto gadu pēc kārtas. Zīmols Coca-Cola ieņem stingru pozīciju un pārdošanas apjoms arvien pieaug visā sulas un sulu dzērienu klāstā ieskaitot Maaza™. Maaza™ ir Coca-Colas zīmola augļu (mango) dzēriens Indijā un Bangladešā.
Krievijā Coca-Cola 2011.gadā sasniedza divciparu izaugsmi pārdošanas apjomu ziņā un turpināja palielināt ražošanas apjomus, cenšoties iekarot lielāku tirgus daļu dzirkstošajiem dzērieniem.
Turcijā Coca-Cola otro gadu pēc kārtas sasniegusi divciparu izaugsmi. Tuvajos Austrumos un Ziemeļāfrikā Coca-Cola turpina investēt, cerot iegūt 50% rūpniecības uzņēmuma Aujan akciju. Kopā ar Aujan Coca-Cola sasniegtu dzirkstošo dzērienu līderpozīcijas šajā reģionā.
16% no visā pasaulē pārdotās produkcijas apjoma 2011.gadā tika pārdots tieši Eirāzijas un Āfrikas reģionā. 3.4.attēlā redzams pārdotās produkcijas apjoma sadalījums nozīmīgākajās šī reģiona teritorijās.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „"The Coca-Cola Company" virzība tirgū”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/399486

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register