Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:963384
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pēc H.Mincberga pētījumu rezultātiem (H.Mintzberg,1973.) vismaz 80% sava darba laika vadītājs pavada sarunās ar dažādiem cilvēkiem (sarunas pa telefonu, oficiālas tikšanās, sanāksmes, neformālas sarunas utt.) un tikai 20% laika paliek paša rīcībā. Mincberga definētās vadītāja lomas apstiprina, ka jebkura no vadīšanas funkcijām nav iedomājama bez informācijas apmaiņas.

Starppersonu lomas:
simbols
līderis
starpnieks
Informētāja lomas:
novērotājs
informācijas izplatītājs
orators
Lēmumu pieņemšanas lomas:
uzņēmējs
traucējumu novērsējs
resursu sadalītājs
pārrunu vadītājs









KOMUNIKĀCIJA



Vadīšanas funkcijas - plānošana, organizēšana, koordinēšana, motivēšana, kontrole

Mūsdienās uzņēmējdarbība aplūkojama kā visai sarežģīts process - faktiski tā ir kolektīvā darba produkts, kurā iesaistīti nozīmīgi resursi, tādēļ komunikācija tiek definēta kā būtisks sadarbības līdzeklis, mijiedarbība, kas nodrošina darbinieku, visas organizācijas un sabiedrības mērķu sasniegšanu. Viens no vadības uzdevumiem ir tādas komunikāciju sistēmas izveidošana uzņēmumā, kas nodrošinātu savlaicīgu vajadzīgās informācijas plūsmu lēmumu pieņemšanai. Taàu vērā ņemams fakts, ka situācijas labvēlīgumu nosaka ne tikai komunikāciju attīstības līmenis, bet arī darbinieku komunikatīvā kompetence, resp., indivīdu prasme atlasīt un kodēt nosūtāmo informāciju, izvēlēties adekvātus informācijas pārsūtīšanas līdzekļus, apzināties un novērst traucējumus komunikācijas procesā. Personāla atlasē komunikatīvā kompetence tiek novērtēta vienā līmenī ar citām iezīmēm, kuras darba devējs vēlas redzēt savos darbiniekos.

Komunikāciju attīstības līmenim un darbinieku komunikatīvai kompetencei ir būtiska nozīme ne tikai kompānijas darbības efektivitātes nodrošināšanā, bet arī savstarpējo attiecību veidošanā, kas ir viens no būtiskiem motivācijas līmeni ietekmējošiem faktoriem:…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register