Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:235822
 
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai radītu un uzturētu pozitīvu emocionālo saikni ar produktu, reklāmas jomā tiek izmantots klasiskās kondicionēšanas teorijas princips – emocionāli neitrāls produkts tiek reklamēts, atkārtoti izmantojot tādus kairinātājus, kas rada spēcīgu emocionālu reakciju, kā rezultātā spēcīgas pozitīvas emocijas tiek saistītas ar pašu produktu. Tomēr šim fenomenam reklāmas jomā ir savi ierobežojumi – produktiem jau mēdz būt savas emocionālās asociācijas, un jauna reklāma tās nevar efektīvi izmainīt, vismaz ne uzreiz. Turklāt nepieciešams sistemātisks atkārtojums, lai radītā saikne nezustu. Turklāt nozīmīgi, ka šāda refleksa rašanās noris bez indivīda mentālas piepūles.
Ja patērētājiem jau ir izveidojusies noteikta emocionālā saikne ar produktu, to izmainīt būs grūti. Turklāt produktam ir jāpapildina reklāmas raisītās emocionālās gaidas un jāstiprina saikne. Turklāt, tā kā emocionālās saiknes rašanās vēl automātiski nenozīmē pirkumu, jānostiprina tādas emocijas, kas saistāmas ar produkta faktiskajām patēriņa situācijām. Lai izvēlētā emocionālā saikne būtu iedarbīga, tai ir jāatbilst uzņēmuma identitātei, produkta profilam un mērķa grupai, tai ir jārada emocijas un jāatšķiras no citu uzņēmumu piedāvājumiem. Par galvenajiem emociju medijiem tiek uzskatīta mūzika, attēli un verbālā komunikācija. Tomēr neatkarīgi no tā, vai reklāmas vēstījums satur vai nesatur lietišķu informāciju, tam jābūt saprotamam.
Līdz ar to var secināt, ka reklāmai ir ļoti būtiski pārvarēt patērētāja uztveres barjeru un palikt atmiņā. Šie uzdevumi nebūt nav viegli, jo par patērētāja uzmanību sacenšas liels informācijas un citu kairinātāju daudzums. Tādējādi ir secināts, ka vizuāli iespaidīgu un emocionāli spēcīgu elementu izmantojums reklāmās pozitīvi ietekmē reklāmas uztveri un arī atcerēšanos, kaut arī, lai nodrošinātu maksimāli pilnīgu reklāmas ziņojuma saglabājumu patērētāja atmiņā, to ir nepieciešams atkārtot.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-0,80 €
Work pack Nr. 1329430
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register