Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:841542
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Herberta Džordža Velsa 1909. gada romāns Tono-Bungay ir par reklāmas un mārketinga spēku, kas padara produktu slavenu, neskatoties uz tā kvalitāti. Galvenais produkts, tonizējošs dzēriens Tono-Bungay, ir izdomājums, kas piesaista ar manipulējošu reklāmas stilu, kuru rada tēvocis Edvards Ponderevo. Viņa krustdēls Džordžs skeptiski raugās uz šo biznesu, taču tomēr iesaistās. Romāns atspoguļo arī patiesu fenomenu, kad sākotnēji apšaubāmi produkti, kā piemēram Coca-Cola, kļuva par globāliem zīmoliem, pateicoties reklāmai. Tāpat arī lielie zīmoli kā Kellogg's, Lever Brothers, Heinz un citi veidoja patērētājus ietekmējošus tēlus, stiprinot sava produkta unikālo identitāti. Zīmolvedība sāka dominēt tirgos, mainot patērētāju uzticību un izvēli, ko noteica nevis produkta patiesā vērtība, bet gan spēcīgais, bieži vien pārspīlētais reklāmas vēstījums.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register