Herberta Džordža Velsa 1909. gada romāns Tono-Bungay ir par reklāmas un mārketinga spēku, kas padara produktu slavenu, neskatoties uz tā kvalitāti. Galvenais produkts, tonizējošs dzēriens Tono-Bungay, ir izdomājums, kas piesaista ar manipulējošu reklāmas stilu, kuru rada tēvocis Edvards Ponderevo. Viņa krustdēls Džordžs skeptiski raugās uz šo biznesu, taču tomēr iesaistās. Romāns atspoguļo arī patiesu fenomenu, kad sākotnēji apšaubāmi produkti, kā piemēram Coca-Cola, kļuva par globāliem zīmoliem, pateicoties reklāmai. Tāpat arī lielie zīmoli kā Kellogg's, Lever Brothers, Heinz un citi veidoja patērētājus ietekmējošus tēlus, stiprinot sava produkta unikālo identitāti. Zīmolvedība sāka dominēt tirgos, mainot patērētāju uzticību un izvēli, ko noteica nevis produkta patiesā vērtība, bet gan spēcīgais, bieži vien pārspīlētais reklāmas vēstījums.…