Zīmola logo
Logo tika izveidots 1901. gadā. Tajā ir attēlots bruņinieks, kurš jāj uz zirga ar vairogu, kas simbolizē aizsardzību, kā arī ir iekļauts latīniskais vārds “Prorsmu”, kas nozīmē virzība uz priekšu. Tādējādi tiek vērsts uzsvars uz izturību un attīstību kā šī zīmola vērtībām. Logo tika oficiāli reģistrēts 1904. gadā un tāds pats arī 1920.gadā, tomēr pirmo reizi tas pie produktiem tika pievienots tikai 1924.gadā. Mūsdienās bieži izmanto arī vienkāršotu logo versiju – tikai uzrakstu “Burberry”, ņemot vērā to, ka mūsdienās pasaulē dominē vienkāršoti logo un dizains.
Zīmola vērtība
“Burberry” vērtība naudas izteiksme ir 8,1 Miljardi eiro jeb 9,6 Miljardi dolāri. Zīmols ir ļoti atpazīstams luksusa preču tirgū un daudzi pasaulē pazīstami cilvēki izvēlās nēsāt tieši šī zīmola apģērbu. Patērētāji gadu laikā ir kļuvuši pārliecināti par labu kvalitāti un dizainu. Lielbritānijas iedzīvotāji ir šī zīmola patrioti, un citi uzticas zīmolam tā ilgās pastāvēšanas un vēstures dēļ. Arī Lielbritānijas karaliskā ģimene ir augstu novērtējusi šo zīmolu.
…