Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:762244
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.01.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Not used
Extract

Zīmola logo
Logo tika izveidots 1901. gadā. Tajā ir attēlots bruņinieks, kurš jāj uz zirga ar vairogu, kas simbolizē aizsardzību, kā arī ir iekļauts latīniskais vārds “Prorsmu”, kas nozīmē virzība uz priekšu. Tādējādi tiek vērsts uzsvars uz izturību un attīstību kā šī zīmola vērtībām. Logo tika oficiāli reģistrēts 1904. gadā un tāds pats arī 1920.gadā, tomēr pirmo reizi tas pie produktiem tika pievienots tikai 1924.gadā. Mūsdienās bieži izmanto arī vienkāršotu logo versiju – tikai uzrakstu “Burberry”, ņemot vērā to, ka mūsdienās pasaulē dominē vienkāršoti logo un dizains.

Zīmola vērtība
“Burberry” vērtība naudas izteiksme ir 8,1 Miljardi eiro jeb 9,6 Miljardi dolāri. Zīmols ir ļoti atpazīstams luksusa preču tirgū un daudzi pasaulē pazīstami cilvēki izvēlās nēsāt tieši šī zīmola apģērbu. Patērētāji gadu laikā ir kļuvuši pārliecināti par labu kvalitāti un dizainu. Lielbritānijas iedzīvotāji ir šī zīmola patrioti, un citi uzticas zīmolam tā ilgās pastāvēšanas un vēstures dēļ. Arī Lielbritānijas karaliskā ģimene ir augstu novērtējusi šo zīmolu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register