Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:212611
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  5-6 GADĪGU BĒRNU VĀRDU KRĀJUMA BAGĀTINĀŠANA ĀRA NODARBĪBĀS PIRMSSKOLĀ    7
1.1.  5-6 GADĪGU BĒRNU PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS RAKSTUROJUMS    7
1.2.  5-6 GADĪGU BĒRNA VALODAS ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    11
1.2.1.  5-6 GADĪGU BĒRNU VĀRDU KRĀJUMA RAKSTUROJUMS    14
1.2.2.  5-6 GADĪGU BĒRNU VĀRDU KRĀJUMA PAPLAŠINĀŠANAS METODES    17
1.3.  DABA KĀ MĀCĪBU VIDE 5-6 GADĪGA BĒRNA ATTISTĪBĀ PIRMSSKOLĀ    21
2.  EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS PAR BĒRNA VĀRDU KRĀJUMA BAGĀTINĀŠANU ĀRA NODARBĪBĀS PIRMSSKOLĀ    23
2.1.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJAS RAKSTUROJUMS    23
2.2.  PĒTĀMĀS GRUPAS RAKSTUROJUMS    25
2.3.  VECĀKU ANKETĒŠANAS REZULTĀTI    31
2.4.  SĀKOTNĒJIE NOVĒROJUMU REZULTĀTI    36
2.4.  PEDAGOĢISKAIS PROCESS    40
  SECINĀJUMI    49
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    51
  PIELIKUMI    53
Extract

Bērns pasauli un vidi sev apkārt sāk iepazīt jau ar pirmām dzimšanas dienām. Lai arī vēl neapzināti, bet zemapziņā paliek viss apkārtējais – vispirms skaņas, trokšņi, māmiņas balss; vēlāk jau redzētais, sajustais. Ar laiku bērnam pamazām veidojas savs uzskats par to, kas notiek viņam apkārt. Bērns sāk uztvert lietas, saredzēt atšķirības, savā veidā un prasmē izvērtēt notiekošo. Ir ļoti svarīgs moments, kad bērns sāk veidot vārdus, ne tikai “bēbīša” skaņas, un sāk runāt. Cenšas ko pateikt, pajautāt, izzināt. Pirmajos piecos gados valodas attīstības stimulēšana ir būtiska, jo smadzenes attīsta jaunas nervu šūnas, kā arī vairākus savienojumus starp šīm šūnām, lai veidotu izteiksmīgu un uztverošu valodas funkciju. Stimulācijas trūkums šajā laikā var novest pie tā, ka bērns progresē lēnāk vai nonāk pie sliktām komunikācijas prasmēm (Child Development Institute, 2019).
“Cilvēkbērns savā attīstībā kā vienu no pēdējām apgūst runas runas funkciju. Kad ir savienojusies doma un vārds, bērns strauji apgūst valodu. Apkārt esošās lietas un notikumi iegūst savu nozīmi, tie savienojas ar dzimtās valodas vārdiem, un bērns spēj izteikt savas vēlmes vēlāk- savus vērtējumus un spriedumus. Valoda ir viens no sazināšanās veidiem, kas nepieciešama cilvēkam kā sabiedrības loceklim” (Tūbele S., 2002). …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1398002
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register