Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:783274
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 49 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kultūras produkta vēsturiskie un teorētiskie aspekti    5
1.1.  Kultūras jēdziena būtība vēsturiskajā skatījumā    5
1.2.  Kultūrpolitika Latvijā un Liepājā    8
1.2.1.  Kultūrpolitikas pamatnostādnes    11
1.2.2.  Liepājas kultūrpolitikas stratēģija    15
1.3.  Kultūras produkta savdabīgums kultūras industrijā    18
1.4.  Produkta pozīcija kultūras mārketingā    20
1.4.1.  Produkta izstrādāšanas un ieviešanas process    21
1.4.2.  Pakalpojuma būtība kultūras produkta piedāvājumā    24
2.  Aģentūras “Xxxxxxx” darbības analīze    28
2.1.  Vides izpēte uzņēmumā    28
2.1.1.  Iekšējā uzņēmuma vide    29
2.1.2.  Uzņēmuma ārējā vide    32
2.2.  Konkurentu kultūras produktu piedāvājuma vērtējums    34
3.  Aģentūras “Xxxxxxx” kultūras produktu piedāvājuma koncepcijas izstrāde    38
3.1.  Stratēģijas izstrādes process    38
3.1.1.  SVID analīze, problēmu un risku apzināšana    38
3.1.2.  Misijas, mērķu un galveno uzdevumu definējums    42
3.2.  Jaunu kultūras produktu ieviešana mērķauditorijas piesaistei    44
  Secinājumi    48
  Priekšlikumi    49
  Izmantotā literatūra    50
  Pielikumi    50
Extract

Kultūra ir cilvēka – indivīda, nācijas – tautas, valsts, pilsētas, novada, pagasta,
organizāciju vai uzņēmumu raksturojošs lielums. Tā vēsta par apkārtējiem, par vērtību sistēmu,
vēsturi, tradīcijām, šodienas izpausmēm un nākotnes perspektīvām. Kultūra ikvienā valstī runā
par kopīgo un atšķirīgo sabiedrībā. Cilvēku vēlēšanās un griba iepazīties gan ar kopīgo, gan
atšķirīgo kultūrā, iepazīt, uzzināt, izpētīt, piedalīties un izbaudīt ko jaunu vai nebijušu, ir
kultūras produktu piedāvājumu sniegšanas un pieņemšanas pamatā. Mūsdienu sabiedrībai ir
plašas iespējas baudīt kultūru, izvēlēties noteiktus kultūras produktus, izmantojot dažādus
kultūras baudīšanas kanālus – vidi, telpu, virtuālo pasauli u.c.. Kad visā pasaulē, t.sk. mūsu
valstī, bija noteikti ierobežojumi un aizliegumi saistībā ar Covid-19 infekciju, būtiski
izmainījusies citu valstu un Latvijas kultūras nozare – pilnībā vai uz laiku tika atcelti un
ierobežoti pasākumi ar dažāda cilvēku skaita dalību. Šādos apstākļos kultūras nozare piedzīvoja
nopietnu krīzi un bija spiesta attaisnot, skaidrot savu nepieciešamību. Nenoliedzami, tas radīja
apdraudējumu kultūras nozarei kopumā, būtiski ietekmēja ikviena ar kultūras jomu saistīta
uzņēmuma, organizācijas vai iestādes darbību. Taču šī situācija veicināja veidot un radīt jaunus
kultūras produktus, rosināja iespēju izmēģināt jaunas attiecību formas ar auditoriju, klausītāju,
skatītāju, kultūras baudītāju un popularizētāju. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,61 €
Work pack Nr. 1405353
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register