Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:916909
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.04.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Apdrošināšanas jēdziens un būtība    7
2.  Mārketings un tā komunikāciju veidi    13
2.1.  Mārketinga nozīme un būtība    13
2.2.  Mārketinga izmantošana apdrošināšanas nozarē    21
3.  Apdrošināšanas sabiedrību mārketinga izmantošanas analīze un ietekmes novērtēšana    31
3.1.  LETA apdrošināšanas tirgus apskatu datu analīze    31
3.2.  Mārketinga ietekme uz apdrošināšanas sabiedrību finanšu rādītājiem    36
3.3.  Apdrošināšanas sabiedrību reklāmaktivitāte sociālajos portālos    51
3.4.  Intervijas ar apdrošināšanas mārketinga speciālistiem    55
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    60
  Pielikums    63
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Bakalaura darba izstrādes rezultātā autorei ir sekojoši secinājumi:
1. Apdrošināšana ir viens no risku pārvaldības veidiem, kas darbojās pēc fondu veidošanas un izmaksu sadalīšanas principa;
2. Latvijas apdrošināšanas tirgū šobrīd darbojas 6 apdrošināšanas sabiedrības un 10 ārvalstu apdrošināšanas sabiedrību filiāles. 10 no tām darbojas nedzīvības apdrošināšanā, bet 6 – dzīvības apdrošināšanā;
3. Mārketinga pamatfunkcija ir noteikt patērētāju vēlmes un to, kā pie tiem visefektīvāk nokļūt, lai, izmantojot efektīvus produktu izplatīšanas kanālus un mārketinga komunikāciju veidus, palielinātu klientu skaitu un līdz ar to arī uzņēmuma apgrozījumu;
4. Mārketinga izmantošana apdrošināšanas nozarē ir nepieciešama, pastāvošās konkurences dēļ;
5. Apdrošinātāju reklāmaktivitāte presē gadu gaitā ir samazinājusies – no 30 tūkstošiem kvadrātcentimetru kopējā laukuma 2012. gadā līdz 850 kvadrātcentimetru reklāmas laukumu 2017. gada beigās. Tas liecina par reklāmas ievietošanas presē popularitātes samazināšanos;
6. Izvēloties apdrošināšanas sabiedrību, patērētājiem vissvarīgākie faktori ir pakalpojumu cena, klāsts un klientu apkalpošanas līmenis;
7. Latvijas iedzīvotāji ir zinoši par apdrošināšanas sabiedrībām Latvijā, vispopulārākais zīmols patērētāju vidū ir “Balta”, kam ir arī vislielākie reklāmas izdevumi;
8. 2018. gada sākumā visvairāk publikāciju preses izdevumos ir AAS “Balta”, tās publikāciju apjoms 3 reizes pārsniedz vidējo apdrošināšanas sabiedrību publikāciju apjomu;
9. Identificējamie mārketinga izdevumi apdrošināšanas sabiedrību finanšu pārskatos ir klientu piesaistes izdevumi un reklāmas un sabiedrisko attiecību izdevumi;

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register