Term Papers
Business and Law
Finance, Banking
AS "Swedbank" mārketinga stratēģijas pilnveidošana-
AS "Swedbank" mārketinga stratēģijas pilnveidošana
Term Papers63 Finance, Banking, Marketing, Advertising, Business
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Saīsinājumu saraksts | ||
Ievads | ||
1. | AS „Swedbank” vispārīgs raksturojums | |
1.1. | AS Swedbank dibināšana un attīstība | |
1.2. | Swedbank Group fakti | |
2. | AS Swedbank mārketinga iekšējā un ārējā vide | |
2.1. | AS Swedbank mārketinga iekšējā vide | |
2.2. | Mārketingu tieši ietekmējošā ārējā vide (mikrovide) | |
2.3. | Mārketingu netieši ietekmējošā ārējā vide (makrovide) | |
2.4. | AS „Swedbank” SVID analīze | |
3. | Tirgus segmentēšana | |
3.1. | Patēriņa tirgus segmentēšana | |
3.2. | AS Swedbank klientu segmentēšana | |
4. | Uzņēmuma AS Swedbank mārketinga darbību komplekss | |
5. | AS Swedbank mārketinga stratēģijas analīze un tās pilnveidošana | |
5.1. | Uzņēmuma un tā struktūrvienību stratēģiskā plānošana | |
5.2. | Klientu apmierinātības pētījums | |
5.3. | Mārketinga stratēģijas pilnveidošana | |
Secinājumi un priekšlikumi | ||
Izmantotā literatūra |
Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1) AS „ Swedbank” ir viena no vadošajām bankām Latvijā, daudzās banku sniegto pakalpojumu nozarēs ieņemot līderpozīciju.
2) AS Swedbank strādā pēc pircēja mārketinga koncepcijas, kuras mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu, un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
3) Latvijas iedzīvotāju aptaujās AS Swedbank vairākkārtīgi atzīta par drošāko un uzticamāko banku Latvijā.
4) Uzņēmuma zīmola labā reputācija klientu vidū, liecina par veiksmīgu un kvalitatīvu AS Swedbank darbību, kā arī veiksmīgi realizētām mārketinga stratēģijām.
5) AS Swedbank ir pieejama banka plašam klientu lokam, kura apkalpo gan privātpersonas, gan juridiskas personas.
6) Pateicoties starptautiskajai darbībai AS Swedbank zīmols ir ieguvis klientu uzticību arī Latvijā.
7) Banku nozare ir ļoti atkarīga no ārējas vides faktoriem, jo, ja valstī ir ekonomiskā lejupslīde, samazinās tirgus pieprasījums pēc bankas pakalpojumiem un klientu maksātspēja par kredīta produktiem, kas ir bankas ienesīgākais produkts.
8) Mārketinga nodaļa efektīgi strādā jaunu klientu piesaistīšanā un esošo klientu noturēšanā, veicot pētījumus par klienta apmierinātību bankas pakalpojumu un produktu sniegšanā un apkalpošanas sfērā.
9) Banka aktīvi strādā pie bankas pakalpojumu diversifikācijas un jaunu produktu ieviešanas. Lai pilnvērtīgi tiktu sniegti bankas pakalpojumi, uzņēmumā ir izveidotas daudzas struktūrvienības, kas atbild par pakalpojumu efektivitāti un to pilnveidošanu, kā arī jaunu produktu ieviešanu.
…
Darba tēma ir „AS Swedbank mārketinga stratēģijas pilnveidošana”. Darba mērķis ir sniegt priekšlikumus par uzņēmuma AS “Swedbank” mārketinga stratēģijas pilnveidošanu, akcentējot pilnveidot klientu apkalpošanas efektivitāti un veicināt bankas tēla paaugstināšanos. Darbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, kā arī no pielikuma. Pirmajā daļā tiek sniegts vispārējs uzņēmuma apraksts. Otrajā daļā raksturota uzņēmuma mārketinga iekšējā un ārējā vide, kā arī izstrādā SVID matrica mārketinga vides analīzei. Trešajā nodaļā autors veic tirgus segmentēšanu un mērķtirgus noteikšanu. Ceturtajā nodaļā tiek pētīta un analizēta uzņēmuma mārketinga darbības komplekss un tiek sniegti priekšlikumi to pilnveidošanai. Piektajā nodaļā autors veic un analizē klientu apmierinātību ar anketēšanas palīdzību, kā arī sniedz priekšlikumus uzņēmuma mārketinga stratēģijas pilnveidošanai.
- AS "Swedbank" darbības analīze
-
AS "Swedbank" mārketinga stratēģijas pilnveidošana
Term Papers63 Finance, Banking, Marketing, Advertising, Business
- Mārketinga principu pielietojums uzņēmumā "XXX" un iespējas, kuras var attīstīt, efektivizējot mārketinga stratēģiju
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tirgzinības stratēģijas pilnveidošana vairumtirdzniecības uzņēmumā
Term Papers for university31
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Term Papers for university68
-
Uzņēmuma "X" attīstības stratēģijas alternatīvas un izvēlētās stratēģijas vadīšana
Term Papers for university83
Evaluated! -
Mārketinga darbību pilnveidošana SIA "Jaunmoku pils"
Term Papers for university61
-
Uzņēmuma "RB Galdnieks" mārketinga darbības analīze un mārketinga komunikāciju plāna izstrāde
Term Papers for university57