Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,01 (14%)
Discounted price*:
18,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:158933
Author:
Evaluation:
Published: 05.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Time period viewed: 2005.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsinājumu saraksts   
  Ievads   
1.  AS „Swedbank” vispārīgs raksturojums   
1.1.  AS Swedbank dibināšana un attīstība   
1.2.  Swedbank Group fakti   
2.  AS Swedbank mārketinga iekšējā un ārējā vide   
2.1.  AS Swedbank mārketinga iekšējā vide   
2.2.  Mārketingu tieši ietekmējošā ārējā vide (mikrovide)   
2.3.  Mārketingu netieši ietekmējošā ārējā vide (makrovide)   
2.4.  AS „Swedbank” SVID analīze   
3.  Tirgus segmentēšana   
3.1.  Patēriņa tirgus segmentēšana   
3.2.  AS Swedbank klientu segmentēšana   
4.  Uzņēmuma AS Swedbank mārketinga darbību komplekss   
5.  AS Swedbank mārketinga stratēģijas analīze un tās pilnveidošana   
5.1.  Uzņēmuma un tā struktūrvienību stratēģiskā plānošana   
5.2.  Klientu apmierinātības pētījums   
5.3.  Mārketinga stratēģijas pilnveidošana   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1) AS „ Swedbank” ir viena no vadošajām bankām Latvijā, daudzās banku sniegto pakalpojumu nozarēs ieņemot līderpozīciju.
2) AS Swedbank strādā pēc pircēja mārketinga koncepcijas, kuras mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu, un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
3) Latvijas iedzīvotāju aptaujās AS Swedbank vairākkārtīgi atzīta par drošāko un uzticamāko banku Latvijā.
4) Uzņēmuma zīmola labā reputācija klientu vidū, liecina par veiksmīgu un kvalitatīvu AS Swedbank darbību, kā arī veiksmīgi realizētām mārketinga stratēģijām.
5) AS Swedbank ir pieejama banka plašam klientu lokam, kura apkalpo gan privātpersonas, gan juridiskas personas.
6) Pateicoties starptautiskajai darbībai AS Swedbank zīmols ir ieguvis klientu uzticību arī Latvijā.
7) Banku nozare ir ļoti atkarīga no ārējas vides faktoriem, jo, ja valstī ir ekonomiskā lejupslīde, samazinās tirgus pieprasījums pēc bankas pakalpojumiem un klientu maksātspēja par kredīta produktiem, kas ir bankas ienesīgākais produkts.
8) Mārketinga nodaļa efektīgi strādā jaunu klientu piesaistīšanā un esošo klientu noturēšanā, veicot pētījumus par klienta apmierinātību bankas pakalpojumu un produktu sniegšanā un apkalpošanas sfērā.
9) Banka aktīvi strādā pie bankas pakalpojumu diversifikācijas un jaunu produktu ieviešanas. Lai pilnvērtīgi tiktu sniegti bankas pakalpojumi, uzņēmumā ir izveidotas daudzas struktūrvienības, kas atbild par pakalpojumu efektivitāti un to pilnveidošanu, kā arī jaunu produktu ieviešanu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „AS "Swedbank" mārketinga stratēģijas pilnveidošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/158933

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register