Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:324472
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.08.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    8
1.  Uzņēmuma SIA „XXX” darbības analīze    9
1.1.  Uzņēmuma SIA „XXX” īss apraksts    9
1.2.  SIA „XXX” darbības raksturīgākie finanšu radītāji    11
1.3.  SIA „XXX” iekšējas vides analīze    14
1.3.1.  UZŅĒMUMA MĒRĶU APRAKSTS    14
1.3.2.  UZŅĒMUMA DARBINIEKU UN KULTŪRAS ANALĪZE    15
1.3.3.  TEHNOLOĢIJAS    17
1.4.  Mārketinga darbības kompleksa analīze    18
1.4.1.  PRODUKTS    18
1.4.2.  CENA    19
1.4.3.  VIETA    22
1.4.4.  VIRZĪŠANA    24
1.5.  Nodaļas secinājumi    29
2.  Uzņēmuma SIA „XXX” ārējas vides analīze    30
2.1.  Uzņēmuma piegādātāju un starpnieku analīze    31
2.1.1.  UZŅĒMUMA STARPNIEKI    32
2.2.  Uzņēmuma patērētāju analīze un mērķtirgus apraksts    34
2.3.  Konkurentu analīze    36
2.4.  Valsts likumdošanas ietekmes analīze uzņēmuma darbību    40
2.5.  Uzņēmuma netieši ietekmējošas ārējās vides    41
2.5.1.  DEMOGRAFISKĀS VIDES IETEKME    41
2.5.2.  EKONOMISKĀS VIDES IETEKME    42
2.5.3.  SOCIĀLKULTŪRAS VIDES IETEKME    44
2.5.4.  STARPTAUTISKĀS ATTIECĪBAS    46
2.6.  Nodaļas secinājumi    47
3.  Būvniecības tirgus analīze    48
3.1.  Būvniecības tirgus vispārējais raksturojums    48
3.2.  Būvniecības tirgus pieprasījuma apjoms    51
3.2.1.  UZŅĒMUMA SIA „XXX” TIRGUS POZĪCIJAS NOTEIKŠANS    54
3.3.  Uzņēmuma SIA „XXX” SWOT analīze    57
3.4.  Nodaļas secinājumi    59
4.  Uzņēmuma SIA „XXX” tirgus pozīcijas nostiprināšanas projekts    60
4.1.  Tirgus pozīcijas nostiprināšanas projekta būtība, uzdevumi un mērķi    60
4.2.  Tirgus pozīcijas nostiprināšanas projekta plānošanas process    61
4.2.1.  IESPĒJAMĀS PROJEKTA PLĀNA ALTERNATĪVAS UN TO SALĪDZINĀJUMS    63
4.3.  Projektu izmaksu un iespējamā efekta aprēķins    67
4.4.  Nodaļas secinājumi    70
  Noslēgums un vispārējie secinājumi    71
  Literatūras un avotu saraksts    73
Extract

Darbā analizēta būvniecības uzņēmuma iekšējas un ārējas vides ietekme uz uzņēmuma tirgus pozīcijas izmaiņām. Izanalizētā Latvijas būvniecības tirgus situācija, tas attīstības perspektīvas. Konstatētie ārējie faktori, kas būtiski ietekme uzņēmuma darbību ir – tirgus pozīcijas izmaiņas, un izteikti priekšlikumi situācijas uzlabošanai.
Darba saturs izklāstīts četrās nodaļās.
Pirmajā nodaļā analizēta uzņēmuma darbība, tas efektivitātes ekonomiskie radītāji, uzņēmuma iekšējas vides analīze un mārketinga kompleksa analīze.
Otrajā nodaļā analizēta uzņēmuma arēja vide – konkurenti; patērētāji; ekonomiskās, demogrāfiskās, politiskas situāciju ietekmē uz uzņēmuma darbību.
Trešajā nodaļā analizēts un izpētīts būvniecības tirgus un uzņēmuma pozīcija tajā. Veikta uzņēmuma SWOT analīze, noskaidrota uzņēmuma problēma.
Ceturtajā nodaļā aprakstīti un analizēti problēmas risinājumu alternatīvas, ir detalizēti aprakstīta katra alternatīva un arī aprēķinātas projektu realizācijai nepieciešamas izmaksas un iespējama ekonomiskā efektivitāte.
Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma SIA „XXX” tirgus pozīcijas nostiprināšana”, kur izpētīta uzņēmuma SIA „XXX” darbība, būvniecības tirgus un esošās problēmas. Kā arī izstrādāti šīs problēmas iespējamie risinājumi.
Būvniecības produkcijas apjoms un tirgus struktūra ir atkarīga no tautsaimniecības attīstības. Ja ekonomiskā situācija valstī pasliktinās, nekavējoties samazinās mājokļu būvniecība, tai seko komerciālo, ražošanas un infrastruktūras objektu būvniecības samazinājums. Savukārt, ekonomiskajai situācijai uzlabojoties, pirmās būvniecības aktivitātes ir jūtamas komerciālos uzņēmumos, tad ražošanas uzņēmumos un vienlaicīgi valsts un pašvaldību finansētās infrastruktūras objektos un, palielinoties ienākumiem, sāk paplašināties arī mājokļu būvniecība. Tāpēc bakalaura darba aktualitāte ir - būvniecības tirgus tendences mainīties. Lai analizētā uzņēmuma attīstība būtu veiksmīga, perspektīva un konkurētspējīga, nepieciešams novērtēt aktualitātes ietekmi uz uzņēmuma “XXX” darbību.
Būvniecība ir nozare, kura Latvijā attīstās ļoti strauji. Ir audzis pieprasījums gan pēc dzīvojamo ēku celtniecības un restaurācijas, gan pēc nedzīvojamo un inženierbūvju būvniecības. Ir palielinājušās gan iedzīvotāju vēlmes un vajadzības, gan arī iespējas. Tiek atjaunotas padomju laikā būvētās celtnes, tiek sakārtoti ceļi, pēdējo gadu laikā strauji attīstās dzīvojamo māju kompleksu celtniecība. Pieprasījums aug, un līdz to palielinās to uzņēmumu skaits, kuri ir gatavi sniegt celtniecības, renovācijas, restaurācijas un līdzīgus pakalpojumus.
Bakalaura darba izvirzītais mērķis – izpētīt uzņēmuma SIA „XXX” darbību un pašreizējo situāciju būvniecības tirgū, un piedāvāt situācijas uzlabošanas iespējas. Darba izstrādes gaitā tiek sasniegts izvirzītais mērķis un secināts, ka uzņēmumam ir jāīsteno pozīcija nostiprināšanas pasākumus, lai gaidāmas pārmaiņas tirgū lielā mērā neietekmētu uzņēmuma darbību.
Lai nonāktu līdz šī mērķa sasniegšanai nepietiek vien ar tirgus tendenču un attīstības izpēti ir nepieciešams arī apzināt un izvērtēt uzņēmuma konkurentus, uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, apzināt likumdošanas ietekmi, konkurentu spēku, darbinieku lomu un citu faktoru ietekmi uz uzņēmuma darbību, kas mijiedarbojoties veido pētāmā uzņēmuma attīstības iespējas un draudus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register