Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:431234
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.02.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 50 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
  Teorētiskā daļa    8
1.  Teātris Latvijā    8
1.1.  Jauniešu mērķauditorija kā būtisks skatuves mākslas organizācijas auditorijas segments    12
1.2.  Auditorijas izpētes un segmentēšanas nozīme kultūras organizācijā    17
1.3.  Jauniešu mērķauditorijas nozīme un raksturojums    24
2.  Skatuves mākslas organizāciju mārketinga instrumentu veidi    28
2.1.  Mārketinga komunikācijas kanāli    29
2.2.  Stratēģiskā plānošana un mārketinga plāna īstenošana un kontrole    32
2.3.  Digitālā mārketinga nozīme jauniešu mērķauditorijas sasniegšanā    35
  Empīriskā daļa    38
3.  Dailes teātra mārketinga paņēmieni kopumā un jauniešu piesaistei    38
3.1.  Dailes teātra izrāžu piedāvājums jauniešiem    42
3.2.  Jauniešu fokusgrupas par mērķgrupas motivāciju apmeklēt Dailes teātri    46
3.3.  Dailes teātra SVID analīze    52
  Biznesa dizaina daļa    55
4.  Dailes teātra izrādes mārketinga plāns un budžets jauniešu mērķauditorijai    55
4.1.  Dailes teātra mārketinga plāns izrādei “Elpa”    55
4.2.  Podkāsta izveide un tā budžets    55
4.3.  TikTok konts    57
4.4.  Budžeta analīze    58
4.5.  Finanšu aprēķini    58
  Nobeigums    61
  Secinājumi un priekšlikumi    62
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    67
Extract

Teātrim kā profesionālam mākslas veidam un nozīmīgai nacionālās kultūras daļai Latvijā pirmsākumi meklējami 1868. gadā. Tātad 2018. gadā bija gaidāma ne tikai Latvijas Republikas simtgade, bet arī latviešu teātra 150-gade. Mainījušies izteiksmes līdzekļi un personālijas, tomēr galvenās teātra mākslas funkcijas palikušas nemainīgas, apliecinot piederību Eiropas kultūras tradīcijai.
Teātris ir mākslas veids, kurā izmantojot dramaturģiju un aktiermākslu, skatītāja vērtējumam tiek piedāvāts priekšnesums par cilvēcei aktuālām tēmām. Ar teātra izrādes palīdzību veidotājiem iespējams gan paust savu attieksmi par notiekošo mums apkārt, gan atskatīties vēsturē, gan izglītot. Ar teātra uzveduma palīdzību cilvēkiem iespējams likt piedzīvot emocijas, iespējams, tas var pat ietekmēt un mainīt viedokļus. Teātra nozīmē kultūrā nav maza, tāpēc, ir svarīgi lai mūsdienu pasaulē, kad izklaides piedāvājums ir ļoti plašs, teātris nezaudētu savu pozīciju un kļūtu stabili konkurētspējīgs blakus citām izklaides iespējām. Vecākās paaudzes cilvēki, kuri ir aktīvi teātra apmeklētāji visdrīzāk ir mazāk pakļauto riskam, ka teātri varētu izkonkurēt citas izklaides, taču izklaides piedāvājuma konkurences apstākļos teātriem ir jāpieliek pūles, lai nezaudētu un pat palielinātu jauniešu interesi par teātra piedāvājumu, jo no pārdoto biļešu un apmeklētāju skaita ir atkarīga arī pašu teātru pastāvēšana nākotnē. Kā teicis Filips Kotlers, …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register