Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:923012
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Analītiskā daļa    8
1.1.  Krīzes centra vēsture un darbības raksturojums    8
1.2.  Krīzes centra organizatoriskā struktūra    9
1.3.  Personāla vadības procesi krīzes centrā    11
1.4.  Personāla skaits un darba funkcijas krīzes centrā    13
1.5.  Krīzes centra personāla atlases procesu analīze    18
2.  Projekta daļa    20
2.1.  Personāla mainība krīzes centrā    20
2.2.  Krīzes centra personāla motivēšanas sistēmas pilnveidošana    25
2.3.  Personāla novērtēšanas procesu pilnveidošana krīzes centrā    42
2.4.  Darba samaksas sistēmas pilnveidošana krīzes centrā    45
  Secinājumi un priekšlikumi    47
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    49
  Pielikumi    51
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. KC “Paspārne” tika izveidots 2006. gadā, ar 24 stacionārām vietām. Tas atrodas Ventspils pilsētas pašvaldībai piederošās telpās Talsu ielā 39, Ventspilī.
2. KC „Paspārne” atbilst normatīvajos aktos noteiktajām prasībām sociālās palīdzības institūcijai, un darbojas atbilstoši krīzes centra definīcijai un būtībai.
3. Pēc darbinieku skaita KC “Paspārne” ir kvalificējams kā maza organizācija.
4. Vairāk kā puse darbinieku KC “Paspārne” strādā mazāk par trīs gadiem. Pēc vecuma lielākā daļa darbinieku ir vidējā vecumā.
5. Pēdējo trīs gadu laikā KC “Paspārne” notikusi jūtama personāla mainība.
6. KC “Paspārne” personāla vadību un atlasi veic centra direktore. Daļēji personāla vadībā tiek izmantota personāla informācijas sistēma Horizon.
7. Personāla atlasē nepieciešams pievērst lielāku uzmanību kandidātu atbilstībai sociālās palīdzības darbam.
8. Lai gan KC “Paspārne” ir maza organizācija, direktoram ir problemātiski kvalitatīvi veikt personāla vadības pienākumus.
9. KC “Paspārne” personāla novērtēšanas sistēmai izvēlētais valsts pārvaldes iestādēs lietotais personāla novērtēšanas standarts kopumā atbilst prasībām.
10. Ir ierobežotās darbinieku karjeras un izaugsmes iespējas KC “Paspārne”. Karjeras iespējas ierobežo organizācijas lielums un vienkāršā struktūra.
11. KC „Paspārne” personāla vadību un motivāciju ietekmē sociālās palīdzības jomas specifika, līdzekļu trūkums, darba apjoma pieaugums, stresaina un emocionāli smaga darba vide personālam.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register