Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:530512
 
Evaluation:
Published: 10.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 94 units
References: Used
Extract

Darba tēma ir „Integrētās mārketinga komunikācijas uzņēmumos „Emīla Gustava šokolāde” un „Stendera Ziepju fabrika””. Darba gaitā analizēšu integrēto mārketinga komunikāciju darbības specifiku šajos uzņēmumos un meklēšu atbildes uz izvirzītajiem jautājumiem.
Darba mērķis ir integrēto mārketinga komunikāciju izmantošanas analīze uzņēmumos „Emīla Gustava šokolāde” un „Stendera Ziepju fabrika”.
Darbā izvirzīts apgalvojums, kas nosaka, ka „uzņēmumi „Emīla Gustava šokolāde” un „Stendera Ziepju fabrika” izmanto integrētās mārketinga komunikācijas, lai sasniegtu uzņēmumos izvirzītos mērķus”. Darba gaitā tiks pierādīts šī apgalvojuma apstiprinājums vai noraidījums.
Darba mērķa sasniegšanas procesā izvirzu galvenos darba uzdevumus:
Izpētīt integrēto mārketinga komunikāciju pamatprincipus un metodes;
Balstoties uz IMK pamatprincipiem un metodēm, analizēt integrēto mārketinga komunikāciju izmantošanu uzņēmumā „Emīla Gustava šokolāde”;
Balstoties uz IMK pamatprincipiem un metodēm, analizēt integrēto mārketinga komunikāciju izmantošanu uzņēmumā „Stendera Ziepju fabrika”;
Veikt empīrisko pētniecību.
1. MĀRKETINGS
1.1.Mārketinga vēsturiskā attīstība
Termins „mārketings” ekonomiskajā literatūrā parādījās 19. un 20.gadsimta mijā, un tiešā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Šis angļu vārds pārņemts daudzās pasaules valodās. Latviešu valodā šā jēdziena izteikšanai izmanto divus vārdus, izceļot tirgus zinību teorētisko un praktisko jomu. Ekonomikas nozari, kas nodarbojas ar produktu sadali un maiņu, sauc par tirgvedību. Zināšanu kopumu par produktu realizāciju, apgrozījumu, preču pieprasījuma un piedāvājuma attiecībām un citiem ar pirkšanu un pārdošanu saistītiem jautājumiem, kā arī attiecīgo praktisko darbību, sauc par tirgzinību.1…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1315793
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register