Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:116258
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 38 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS UN TO ATTĪSTĪBAS NEPIECIEŠAMĪBA MŪSDIENĀS    8
1.1  Integrēto mārketinga komunikāciju būtība un aktualitāte    8
1.2.  Integrētās mārketinga komunikāciju mērķi un principi    13
1.3.  Integrēto mārketinga komunikāciju novērtēšanas metodes    15
1.4.  Integrēto mārketinga komunikāciju Latvijā tirgus analīze    22
1.5.  Uzņēmumu IMK efektivitātes paaugstināšanas iespējas un bremzējošie faktori    29
2.  EKONOMIKAS CIKLISKĀS ATTĪSTĪBAS IETEKME UZ UZŅĒMUMA INTEGRĒTĀM MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJĀM    33
2.1.  Ekonomiskas cikliskās attīstības pamatojums un neizbēgamība    33
2.2.  Ekonomikas cikliskuma regulēsanas iespējas makrolīmenī    34
2.3.  Ekonomiskās izaugsmes nepieciešamība un tās faktori    40
2.4.  Latvijas uzņēmumu ekonomiskās vides analīze    42
2.5.  Latvijas ekonomiskās politikas pamatprincipi un realizācijas pieredze    48
3.  LATVIJAS UZŅĒMUMU MĀRKETINGA SPECIĀLISTU APTAUJA PAR KRĪZES IETEKMI UZ UZŅĒMUMA MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJĀM    72
3.1.  Pētījuma metadoloģijas pamatojums    72
3.2.  Aptaujas rezultāti un to analīze    75
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    88
  SUMMARY    92
  ZUSAMMENFASSUNG    95
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    98
  PIELIKUMI    102
Extract

Mārketinga pētījumu nozīme uzņēmumā ir aktuāls temats, jo mārketinga informācijai ir svarīga nozīme kopējā integrēto mārketinga sistēmā – lēmumu pieņemšanā par pašreizējā mārketinga elementu darbības efektivitāti un nepieciešamajām izmaiņām, kā arī mārketinga pētījumi palīdz izprast tirgus situāciju, samazināt nenoteiktību un konstatēt pieļautās kļūdas.
Tomēr, lai uzņēmums varētu nepārtraukti saglābāt vadošo pozīciju tirgū, paaugstināt savu apgrozījumu, klientu daudzumu, ir nepieciešami nepārtraukti attīstīt un uzlabot uzņēmuma integrēto mārketinga komunikācijas.
Latvijā ir tādas tendences kā mārketinga pāriešana no vietējā un valsts līmeņa uz reģionālo un pasaules mēroga mārketingu, pircēju prasību paaugstināšanās pret produktiem, asa konkurence, un, lai risinātu šīs problēmas, uzņēmumos ir nepieciešama efektīva integrēto mārketinga informācijas sistēma.
Pasaules globalizācija Latvijas uzņēmumiem liek orientēties uz starptautiskajiem tirgiem, it īpaši uz Eiropas Savienību. Līdz ar tirdzniecības barjeru nojaukšanu un informācijas tehnoloģiju straujo attīstību un izmantošanu uzņēmējdarbībā, Latvijas uzņēmējiem jāsaskaras ar Eiropas uzņēmumu konkurenci, gan tepat Latvijā, gan arī Eiropas Savienībā.
Palielinoties importa apjomiem, uzņēmējiem jādomā, kā padarīt savu preci atšķirīgu no pārējā produktu klāsta. Joprojām aktuāla problēma ir uzņēmuma vadītāju uzmanības koncentrēšana tikai uz ražošanas vai tirdzniecības līmeni.
Uzņēmējiem šajā tirgus situācijā neaugt un nepilnveidoties ir bīstami. Palielinoties importam, mārketinga pētījumiem jāatvēl lielāki ieguldījumi, jo ārzemju produkti vēl tikai turpinās ienākt, un vietējiem uzņēmējiem ar to jārēķinās. Šeit jāpiebilst, ka ārzemju kompānijas iegulda pietiekami daudz līdzekļu reklāmas un mārketinga kampaņās, lai ieņemtu pozīcijas šajā septītniekā. Tāpēc ignorēt informācijas un mārketinga iespējas ir nesaprātīgi.
Latvijas uzņēmējiem jāsaprot, ka mārketings ir investīcijas. Bez tam, šobrīd daudzās nozarēs preces ir tik līdzīgas, ka mārketinga pētījumi, uz tiem balstītu mārketinga aktivitāšu izstrāde ir kļuvis par vienīgo veidu, kā tās padarīt unikālās.
Galvenā problēma, kas negatīvi ietekmē Latvijas uzņēmumu konkurētspēju pasaules tirgū, ir šo uzņēmumu nepietiekamais mārketings un mārketinga pētījumi.
Pieaugoša globālā konkurence un tehnoloģiju attīstība informācijas mēdijos ir izraisījusi globālas informācijas sistēmas attīstību. Tā ir organizēta informācijas vākšana ar kompjuterizētu programmu palīdzību, kā arī, balstoties uz personāla savākto informāciju, lai iegūtu, uzkrātu, precizētu, analizētu un nekavējoties izmantotu informāciju par starptautiskā biznesa aktivitātēm.
Mārketinga menedžeriem ir jāatšķir datus no informācijas, jo dati ir tikai vienkārši fakti, bet informācija ir faktu izklāsts tādā formāta, kas ir piemērots izmantošanai lēmumu pieņemšanas procesā. Informācija jāvērtē pēc četriem raksturotājiem: atbilstība, kvalitāte, ātrums un informācijas pilnīgums. Atbilstoša informācija ir tā, kas mārketinga menedžerim tajā brīdī ir vajadzīga. Augstas kvalitātes informācija ir precīza, uzticama un pamatota. Svarīgs ir arī laika faktors – informācija, kas sasniegta tieši laikā. Mārketologiem ir svarīgi izmantot kompjuterizētas informācijas sistēmas, kas spēj atspoguļot notikumus un prezentēt informāciju drīz pēc tam, kad darījums ir noticis. Pilnīga informācija atspoguļo nepieciešamo informācijas kvantitāti. Mārketinga menedžeriem ir vajadzīga pietiekama informācija, lai sakopotu visus lēmuma pieņemšanas aspektus.
21. gadsimtā strauji attīstās starptautiskais mārketings, jo Eiropas Savienības dalībvalstu tirgi kļūst vienoti, un kompānijām, kas veic mārketinga pētījumus Eiropā, ir augsts pieprasījums pēc elektroniskām datu apmaiņas sistēmām un dažādu valodu programmām globālai informācijas sistēmas izveidei. Informācijas tehnoloģiju attīstība ir radījusi nozīmīgu ietekmi mārketinga pētījumos globalizācijas apstākļos – tiek nodrošināta ātra un precīza mārketinga informācijas aprite. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1229298
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register