Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:341253
 
Evaluation:
Published: 28.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Atkarīgo pusaudžu no jaunajām tehnoloģijām problēmas apskats    7
1.1.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    7
1.2.  Tehnoloģijas atkarības veidošanās īpatnības    8
1.2.1.  Atkarību vispārējs apskats    8
1.2.2.  Sociālie faktori, kas veicina atkarību    10
1.2.3.  Dažādu tehnoloģiju intensīva izmantošana pusaudžu ikdienā    11
1.2.4.  Tehnoloģiju kaitīgā ietekme uz pusaudžu fizisko, emocionālo un garīgo sfēru    11
2.  Sociālā darbinieka darbība tehnoloģijas atkarības identificēšanā un mazināšanā    17
3.  Starpprofesionāļu un vecāku atbalsta pasākumi atkarīgo pusaudžu no tehnoloģijām ārstēšanā un integrēšanā sabiedrībā    20
3.1.  Atbalsta pasākumi jauno tehnoloģiju atkarīgajiem pusaudžiem    20
3.2.  Pusaudžu brīvā laika lietderīga organizēšana    21
3.3.  Profesionālās palīdzības nodrošināšana darbā ar atkarīgo tiesiskais regulējums    23
4.  Praktiskā pētījuma analīze    26
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
  Izmantotā literatūra    38
  Pielikumi    40
Extract

Secinājumi
1. Jauno tehnoloģiju atkarība ir datoru, televīzijas, telefona, interneta pārlieku liela izmantošana.
2. Atkarību var veicināt dažādi faktori, piemēram, nelabvēlīga vide, disfunkcionāla ģimene, psiholoģiskas problēmas, u.t.t.
3. Atkarība no tehnoloģijām var rasties no tā, ka vecāki bērnu pašu pamudina lietot datoru, planšetdatoru, telefonu.
4. Cilvēkam var sāk rādīties, ka zvana telefons un tā arī ir kā pazīme, ka var iestāties atkarība no jaunajām tehnoloģijām.
5. Videospēļu ilgstoša spēlēšana var veicināt to, ka virtuālā realitāte tiek uztverta kā īstā.
6. Ja vecāki pamana, ka bērnam ir iestājusies atkarība no tehnoloģijām, tad pēc iespējas ātrāk ir jāmeklē palīdzība, piemēram, pie psihoterapeita.
7. Vecākiem vajadzētu pusaudzim ieteikt izmantot ārpusskolas aktivitātes, jo tas palīdz novirzīt viņu enerģiju uz lietderīgam lietām.
8. Likumos ir daudz atsauču par to, ka vecāki nedrīkst kaitēt bērna emocionālajai attīstībai, tātad mazam bērnam ir vajadzīgas rotaļas nevis dators.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,70 €
Work pack Nr. 1389445
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register