Term Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Klientu attiecību pārvaldības sistēma uzņēmumam SIA "Silt...-
Klientu attiecību pārvaldības sistēma uzņēmumam SIA "Siltumsūknis"
Term Papers86 Computers, Consumer Electronics, Business, Management
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 2 | |
Summary | 3 | |
Обощение | 4 | |
Saīsinājumi un atslēgvārdi | 5 | |
Attēlu un tabulu saraksts | 8 | |
Ievads | 9 | |
1. | Teorētiskā modeļa izveide | 11 |
1.1. | CRM jēdziens | 11 |
1.2. | CRM nepieciešamība | 12 |
1.3. | CRM iedalījums | 15 |
1.3.1. | Iedalījums pēc funkcionalitātes | 15 |
1.3.2. | Iedalījums pēc izmantojamās tehnoloģijas | 16 |
1.4. | Galvenās CRM sastāvdaļas | 18 |
1.5. | Esošo CRM sistēmu analīze | 20 |
1.5.1. | Terrasoft CRM 3.0 | 20 |
1.5.2. | esalesTrack | 22 |
1.5.3. | Terrasoft CRM 3.0 un eSalesTrack salīdzinājums | 24 |
1.6. | Risinājuma izvēle | 24 |
1.7. | Sistēmas prasības | 25 |
1.7.1. | Vispārējais prasības | 25 |
1.7.2. | Sistēmas funkcionalitāte | 26 |
1.8. | Izstrādes rīku izvēle | 28 |
1.8.1. | HTML | 28 |
1.8.2. | PHP | 28 |
1.8.3. | CSS | 30 |
1.8.4. | JavaScript | 31 |
1.8.5. | MySQL | 32 |
1.8.6. | Apache serveris | 33 |
1.9. | Testēšanas metodika | 33 |
2. | CRM sistēmas izstrādes un funkcionalitātes apraksts | 34 |
2.1. | CRM dizaina izstrāde | 34 |
2.2. | CRM sistēmas koda veidošana | 35 |
2.3. | Sistēmas sadaļu un to funkcionalitātes apraksts | 35 |
2.3.1. | Autorizēšanās | 35 |
2.3.2. | Kopsavilkums | 35 |
2.3.3. | Klienti | 36 |
2.3.4. | Rēķini | 37 |
2.3.5. | Noliktava | 38 |
2.3.6. | Atskaites | 38 |
2.3.7. | Meklēt | 38 |
2.3.8. | Lietotāji | 39 |
3. | Sistēmas testēšana | 40 |
4. | Darba ekonomiskais pamatojums | 42 |
4.1. | Ieguvumi | 42 |
4.2. | Izmaksas | 42 |
Secinājumi | 45 | |
Izmantotā literatūra | 46 | |
Pielikums II Rēķina eksports uz .XLS | 82 | |
Pielikums III Programmatūras pirmkods | 83 |
Mūsdienu konkurences apstākļos uzņēmumiem ir jādara viss, lai iegūtu jaunus klientus un
noturētu esošos. Šī mērķa īstenošanai tiek īstenotas klientu attiecību pārvaldības stratēģijas
jeb CRM, to veiksmīgākai un ērtākai realizēšanai tiek pielietotas CRM sistēmas, kas ļauj
uzglabāt, apstrādāt, analizēt un pielietot visu organizācijas un klienta attiecību vēsturi.
Šī projekta mērķis ir izstrādāt ērtu, kvalitatīvu un uzņēmuma SIA „Siltumsūknis” prasībām
atbilstoðu klientu pārvaldības sistēmu, kas ļautu uzkrāt informāciju par klientu un tā
pasūtījumu, precēm un rēķiniem, kā arī nodrošinātu iespēju analizēt uzņēmuma darbību.
Lai sasniegtu mērķi, tika analizēta pieejamā informācija par klientu pārvaldības sistēmām,
to raksturīgākajām iezīmēm un funkcionalitāti. Tika izveidots CRM teorētiskais modelis,
kā arī praktiski izstrādāta sistēma tīmekļa vidē, izmantojot PHP, HTML, CSS, JavaScript
un MySQL rīkus.
Mūsdienu konkurences apstākļos ikvienam uzņēmumam ir jācīnās par ikvienu
klientu, jāizturas ar cieņu un jādara maksimāli daudz, lai klients būtu apmierināts. Ja tā
nebūs, klients vienkārši aizies pie konkurentiem. Lai tas nenotiktu, uzņēmumos tiek
strādāts, lai uzlabotu attiecības ar klientiem.
SIA „Siltumsūknis” ir uzņēmums, kas dibināts 2004. gadā un specializējas
siltumsūkņu apkures sistēmu projektēšanā, uzstādīšanā un apkalpošanā. Veiksmīgi
attīstoties, klientu kļūst aizvien vairāk un ir radusies nepieciešamība izveidot datorsistēmu,
kurā varētu uzskaitīt klientus, tiem veicamos darbus, piestādītos rēķinus.
Problēma – uzņēmuma klientu skaits ar katru dienu pieaug un nepiecieðams tos
reģistrēt.
Mērķis – izstrādāt kvalitatīvu, ērtu CRM sistēmu, kas ļautu reģistrēt klientus un
visu ar tiem saistīto informāciju, kas uzņēmumam ir svarīga, nodrošinot datu drošību pret
nesankcionētas piekļuves mēģinājumiem.
Darba uzdevumi:
Veikt pieejamās literatūras un līdzīgu sistēmu analīzi,
Izzināt klienta prasības,
Izvēlēties projekta izstrādes rīkus un tehnoloģijas,
Izstrādāt programmatūru,
Veikt produkta testēšanu,
Veikt dokumentēšanu,
Ieviest sistēmu.
…
Bakalaura darbs par tēmu Klientu attiecību pārvaldības(CRM) sistēmas izstrāde. Noderēs gan IT, gan Biznesa cilvēkiem. Šis darbs ir ieguvus atzinību valsts konkursā par labākajiem izlaiduma darbiem datorzinātnēs.
-
Klientu attiecību pārvaldības sistēma uzņēmumam SIA "Siltumsūknis"
Term Papers86 Computers, Consumer Electronics, Business, Management
- Personāla motivācijas sistēma AS "Hansabanka"
- SIA "RIMI Latvia" darbinieku motivācijas sistēmas analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Klientu piesaistīšanas projekts telekomunikācijas uzņēmumam
Term Papers for university60
-
SIA "L`Oreal Baltic" klientu skaita palielināšanas iespējas
Term Papers for university51
-
SIA "Dolce Credit" sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide
Term Papers for university103
-
A/s "Latvijas Krājbanka" klientu - fizisko personu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana
Term Papers for university71
-
Klientu piesaiste un noturēšana SIA "ARBO Dizains"
Term Papers for university80