-
Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana
2011 - 2015 years
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 4 | |
Ievads | 6 | |
1. | Esošo klientu saglabāšana, jauno piesaiste | 7 |
1.1. | Kas ir klients | 7 |
1.2. | Klients un viņa uzvedība | 7 |
1.2.1. | Profesionālo pircēju rīcība | 11 |
1.2.2. | Uzņēmuma darbība pircēja „dzīves cikla” stadijās | 13 |
1.2.3. | Klientu uzvedības teorijas un modeļi | 15 |
1.2.4. | Pircēju mērķa grupas | 17 |
1.3. | Klienta temperamenta tipi | 18 |
1.4. | klientu saglabāšana | 20 |
1.5. | Klientu piesaistīšana un skaita palielināšana | 23 |
1.6. | Produkts | 25 |
1.7. | komkurenti | 28 |
2. | Uzņēmums SIA „SPORTS” | 30 |
2.1. | Uzņēmuma un tā piedāvāto pakalpojumu īss apraksts | 30 |
2.2. | Hokeja inventāra tirgus Baltijas Valstīs | 37 |
2.3. | Produkts | 38 |
2.4. | Intervija ar SIA „Sports” īpašnieku | 46 |
3. | SIA „Sports” nākotnes plāni | 48 |
3.1. | Reklāma | 48 |
3.2. | Jaunu klientu piesaiste un esošo saglabāšana | 52 |
3.3. | Jauna tirgus iegūšana | 53 |
3.4. | Produktu cenas uzlabošana | 56 |
3.5. | Darbinieku motivācija un kvalifikācijas celšana | 57 |
Secinājumi un priekšlikumi | 60 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 62 |
Secinājumi un priekšlikumi
Veicot šo analīzi autore nonāca līdz sadien secinājumiem:
1. SIA “Sports” ir vienīgais hokeja inventāra tirdzniecības oficiālais pārstāvis Baltijas valstīs. Tas dod viņam priekšrocības hokeja inventāra tirdzniecībā piedāvājot labas kvalitātes preces un atpazīstamus brendus.
2. SIA „Sports” ir stabili sadarbības kontakti un pieredze darbā ar vairumtirgotājiem Krievijas, Baltkrievijas un Kazahstānas tirgos. Šie kontakti uz pieredze dod iespēju attīstīt sevi šajā jomā vēl vairāk.
3. Uzņēmums spēj piedāvāt daudzveidīgu produkcijas sortimentu, kas savukārt dod priekšrocības pār citiem hokeja inventāra tirgotājiem Latvijā.
4. Pozitīvi uzņēmuma darbības rezultāti, kas ļauj uzņēmumam attīstīties un pilnveidot savu darbību izstrādājot nākotnes plānus.
5. Tiešā pārdošana veikalos, kas nodrošina pilnu komunikāciju ar mazumtirgotājiem un iespēju izzināt, ko tieši vēlās klients, kādu produktu viņš vēlās iegādāties un kas viņu neapmierina.
6. Līgumi ar hokeja komandām par inventāra iegādi ar atlaidi, kuri paredz atlaides ar to piesaistot un paturot vairāk klientus.
7. Pēdējo triju gadu laikā SIA „Sports” darbība pieauga. Tika atvērti vairāki veikali, tai skaita viens Igaunijā, ar to veicinot peļņas pieaugumu.
8. Uzņēmumam ir kvalificēti darbinieki, kuri spēj noturēt SIA „Sports” tēlu augstākā līmenī, spēj kvalificēti apkalpot klientu un rast pieeju katram pircējam.
9. SIA „Sports” ir konkurentspejīgs uzņēmums. Ar preču konkurentspējibu viņš nodrošina sev augstu un stabilu vietu tirgū.
Balstoties uz secinājumiem autors izvirza šādus priekšlikumus:
1. IT speciālistam vajadzētu izmantot visus iespējamos resursus, ko piedāvā internets. Atvērt interneta veikalu jau 2012 gadā. Piedāvāt klientiem iespēju iegadāties preci ar interneta palīdzību saņemot 5% atlaidi.
2. Iepirkuma nodaļas vadītajam veikt aptauju uzzinot konkurentu patērētāju segmentu un mērķa tirgu. Šīs aptaujas rezultātā mēģināt iekarot jaunu mērķa auditoriju.
3.Veikalu vadītajai pilnveidot pārdevēju klientu apkalpošanas prasmes, kultūru un attieksmi organizējot darbiniekiem seminārus. Neaizmīstot arī par darbinieku motivācijas sistēmas attīstību, kas veicinātu darbinieku pilnu atdevi uzņēmuma.
5.Valdei izlemt un noorganizēts divu veikalu atvēršanu 2013. gadā Krievijā. Ar laiku pakāpeniski atvērt veikalus katra Krievijas ledus hallē kas veicinās hokeja attīstību un uzņēmuma peļņas pieaugumu.
6. Prečzinim paplašināt preču klāstu noliktavā ar jaunām precēm no jauniem ražotājiem, lai pircējam būtu lielāka izvēles brīvība. Censties no jauniem ražotajiem iegūt vairumpircēja atlaidi, lai prece veikalos nonāktu ar pēc iespējas zemāko cenu.
…
Pēc tam, kad klients ir atnācis pie jums jāpieliek visi spēki, lai saglabātu viņu. Neaizmirstiet, ka mutiska informācija sniegta no jums klientam var atnest trīs ceturtdaļas jaunu klientu. Lai to izdarītu, nepieciešams snieg tādu apkalpošanas līmeni lai, klients it jums pateicīgs par to, kā viņu apkalpojat tik austa līmenī. Tipiski klienta apkalpošanas noteikumi: pieklājība, laipnība, interese par viņa vajadzībām un uzbāzība. Vienkārša etiķete, piemēram, sasveicināties vai atsveicināties ar klientu, nodrošināt aptuveni 50 % no veiksmes. No tā, kā jūs sasveicinājāties ar klientu būs atkarīgs turpmākās dialogs ar viņu. Tieši sasveicinoties jūs vai piesaistīsiet klientu sev vai tieši otrādāk atstumsiet no sevis. Dodiet laiku klientam iepazīties ar savu produktu (pakalpojumu). Uzklausiet līdz galam viņas jautājumus nepārtraucot, jo bieži vien cilvēkiem vienkārši gribās izteikties. Jo, lai cik paradoksāli tas neizklausītos, izsakot pietiekamu vardu skaitu, cilvēkam paceļas garastāvoklis. Bet labs garastāvoklis savukārt var mudināt klientu ražīgāk iepirkties un iztērēt vairāk līdzekļu. Runājot ar klientu pirmkārt jāmāk sadzirdēt viņu nevis runāt pašam. Tikai tā var izprast klienta vēlmes un tādējādi veicināt viņu izdarīt pirkumu vai izmantot pakalpojumu. Sarunā ar klientu ir liela māksla tāpēc vajag regulāri izglītot savus darbiniekus, papildināt viņu zināšanas ar dažāda veida apmācību.
Atsevišķas atsauces nekvalitatīvas.
-
Klientu apmierinātība ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā
Term Papers47 Business, Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
- Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
- Klientu piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Klientu attālinātās apkalpošanas sistēmu analīze un attīstības iespējas
Term Papers for university54
-
Klientu apmierinātība ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā
Term Papers for university47
Evaluated! -
Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Term Papers for university84
Evaluated! -
Klientu attiecību pārvaldības sistēma uzņēmumam SIA "Siltumsūknis"
Term Papers for university86
-
A/s "DnB NORD Banka" tirgus segmentēšanas analīze
Term Papers for university69