Term Papers
Business and Law
Tourism, Traveling
Klientu piesaistīšana uzņēmumā “Ski Cool St. Moritz”, Šve...-
Klientu piesaistīšana uzņēmumā “Ski Cool St. Moritz”, Šveice”
TOP 500
| Nr. | Chapter | Page. |
| ATTĒLU UN TABULU SARAKSTS | 5 | |
| IEVADS | 6 | |
| 1. | KLIENTU PIESAISTĪŠANA, TĀS STRATĒĢIJA, VEIDI UN INSTRUMENTI | 8 |
| 1.1. | KLIENTU PIESAISTĪŠANAS BŪTĪBA UN NOZĪME | 8 |
| 1.2. | KLIENTU PIESAISTĪŠANAS STRATĒĢIJA, VEIDI UN INSTRUMENTI | 12 |
| 1.2.1. | Reklāma | 16 |
| 1.2.2. | Pārdošanas veicināšana | 17 |
| 1.2.3. | Personīgā pārdošana | 18 |
| 1.2.4. | Distances pārdošana | 19 |
| 1.2.5. | Sabiedriskās attiecības | 20 |
| 2. | IZMANTOTĀS PĒTĪJUMA METODES | 23 |
| 3. | SLĒPOŠANA KĀ ZIEMAS TŪRISMA SEZONAS GALVENAIS PIEDĀVĀJUMS ŠVEICĒ | 25 |
| 3.1. | NOZĪMĪGĀKIE SLĒPOŠANAS KŪRORTI | 25 |
| 3.2. | SLĒPOŠANAS SKOLAS KĀ UZŅĒMĒJDARBĪBAS VEIDS | 29 |
| 3.3. | ŠVEICES TŪRISTU SADALĪJUMS PA KANTONIEM TRĪS ZIEMAS SEZONĀS | 33 |
| 4. | SLĒPOŠANAS SKOLAS “SKI COOL” KLIENTU PIESAISTĪŠANAS IZVĒRTĒJUMS | 43 |
| 4.1. | UZŅĒMUMA “SKI COOL ST. MORITZ” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS | 43 |
| 4.2. | PIELIETOTIE PIESAISTĪŠANAS INSTRUMENTI | 47 |
| 4.3. | SLĒPOŠANAS SKOLAS VADĪTĀJA SKATĪJUMS | 50 |
| 4.4. | “SKI COOL” PAŠREIZĒJO KLIENTU VIEDOKLIS | 53 |
| 4.5. | SADARBĪBAS PARTNERU IETEKME UN VĒRTĒJUMS | 56 |
| 4.6. | JAUNU PIESAISTĪŠANAS METOŽU IZMANTOŠANAS IESPĒJAS | 58 |
| SECINĀJUMI | 61 | |
| PRIEKŠLIKUMI | 62 | |
| IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 64 | |
| PIELIKUMI | 67 |
IEVADS
Šveice ir Alpu valsts, kas ir pazīstama ar savām elpu aizraujošajām ainavām, sniegotām nogāzēm un labākajiem slēpošanas kūrortiem, kur varat izbaudīt izcilu sniegu un ziemas burvību. Šveices Alpi aizņem vairāk nekā pusi no visas valsts teritorijas, un kalnu apgabalos ir simtiem slēpošanas kūrortu. Pirmajā TOP 3 no labākajiem slēpošanas kūrortiem ierindojas Sanktmorica, Cermata ar visatpazīstamāko kalnu visā pasaulē Materhornu un kūrorts, kas atrodas tuvāk Vācijas robežai - Gstadd.
Viennozīmīgi, ka vislielāko guvumu valsts ekonomika gūst no ziemas tūrisma, jo valsts ir ģeogrāfiski pateicīga vieta, kas ir bagāta ar kalnainiem apvidiem un lielu sniega daudzumu. Ziemas sezona parasti ilgts no decembra sākuma līdz aprīļa beigām, kad gan ārzemju, gan vietējie tūristi dodas izbaudīt ziemas sporta aktivitātes, ko piedāvā šī valsts. Pamatā tā ir kalnu slēpošana, snovbords, braukšana ar kamaniņām, slidošana un citas aktivitātes. Kā viens no uzņēmējdarbības veidiem ir slēpošanas skolas jeb pakalpojumu sniedzēji, kuri piedāvā ikvienam par attiecīgu stundas likmes cenu rezervēt sev slēpošanas instruktoru. Šie instruktori ir kvalificēti sportisti, kuri māca saviem klientiem slēpot, iepazīt dažādas slēpošanas tehnikas un paņēmienus. Tas ir lielisks veids klientiem kā vienlaicīgi būt fiziski aktīvam, apgūt jaunas prasmes, iepazīt dabu, kalnu zonas un labi pavadīt savu atvaļinājumu kopā ar citiem vai ģimeni.
Tā kā darba autore jau 2. sezonu strādā slēpošanas skolā, kas atrodas vienā no lielākajiem Šveices kūrortiem (Sanktmoricā), kas savukārt ir pazīstams ar ziemas sporta aktivitāšu aizsākumiem, tad tika nolemts, ka bakalaura tēma būs saistīta ar konkrētās slēpošanas skolas darbības uzlabošanu.
…
- Klientu piesaistīšana uzņēmumā “Ski Cool St. Moritz”, Šveice”
- Uzņēmuma klientu analīze un jaunu klientu piesaistes mehānisma vērtējums
- Uzņēmuma peļņas analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas loma klientu piesaistīšanā t/c "Alfā"
Term Papers for university84
Evaluated! -
Klientu bāzes segmentācija un vadība starptautiskā uzņēmumā
Term Papers for university44
-
Pakalpojumu sniegšanas uzņēmuma personāla vadīšanas attīstības projekts
Term Papers for university72
-
Klientu lojalitāte mobilo sakaru tirgū Latvijā
Term Papers for university61
-
Uzņēmuma iekšējā kontrole un tās novērtēšana
Term Papers for university60

