Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Mācību sasniegumu vērtēšana, ar to saistītās problēmas un iespējamie risinājumi

     

    Term Papers47 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:809945
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
1.  Mācību sasniegumu vērtēšanas raksturojums    6
1.2.  Vērtēšanas formas un principi    9
1.3.  Vērtēšanu ietekmējošie faktori    11
1.4.  Laba vērtētāja raksturojums    13
2.  Mācību sasniegumu vērtēšanas problēmas, un to iespējamie risinājumi    16
2.1.  Mācību sasniegumu objektivitāte, reliabilitāte un validitāte    16
2.2.  Bailes, kuras izraisa skola    17
2.3.  Mācību sasniegumi un motivācija    20
2.4.  Pārbaudes darbu labošana, novērtēšana, atgriezeniskā saite    21
2.5.  Atzīmju sistēmas trūkumi un bezatzīmju sistēmas pozitīvā puse    25
3.  Pētījuma rezultātu apkopojums    27
  Secinājumi    38
  Izmantotā literatūra    39
  Pielikumi    41
Extract

Secinājumi
1. Vērtēšana ir būtiska mācību procesa sastāvdaļa, kuras īstenošanai nepieciešama augsta atbildības sajūta.
2. Liela daļa skolotāju, vērtējot skolnieku, ietekmējas no papildus faktoriem, kā sociālais stāvoklis, izskats vai radniecība, kurām nav nekāda saistība ne ar skolnieka zināšanām, ne viņa spējām.
3. Skolotājs ir augstas atbildības profesija, kas attiecīgi prasa adekvātu un objektīvu izturēšanos attiecībā pret skolniekiem. Skolotāja rokās daļēji ir arī skolnieka nākotnes iespējas, kuras var tik sabojātas neatbilstoši novērtējot.
4. Skolotājam būtu jāapzinās, ka skolnieku mācību sasniegumi nav atkarīgi tikai no skolnieku pašu ieguldījuma mācību procesā, bet arī no stundu kvalitātes un skolotāja attieksmes.
5. Labs skolotājs un labs mācību sasniegumu novērtētājs, strādā pēc G. Werner izstrādātajiem laba novērtētāja principiem.
6. Mācību procesa un pārbaudes darbu laikā, skolotāja pienākums ir radīt drošu darba atmosfēru un vidi.
7. Pēc atzīmes nav iespējams spriest par skolnieka patieso zināšanu līmeni.
8. Mācību procesa uzlabošanai, ir nepieciešama regulāra skolotāja darba novērtēšana, īpaši no skolnieku puses.
9. Jāattīsta jaunu izglītības programmu veidošana, kas paredz objektīvāku skolēnu zināšanu vērtēšanas ieviešanu un pielietošanu praksē.
10. Nepieciešams izstrādāt vienotus pamatprincipus, kas nosaka zināšanu vērtēšanas vadlīnijas.
11. Praktiskā pētījuma rezultāti uzrāda, ka 51% visu aptaujāto, būtu gatavi pāriet uz daļēju mācību sasniegumu vērtēšanu aprakstošā veidā.
12. Praktiskā pētījuma rezultāti uzrāda, ka lielākā daļa aptaujāto respondentu (95%) ir saskārušies ar neobjektīvu mācību sasniegumu novērtēšanu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1323293
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register