Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:374113
 
Evaluation:
Published: 25.08.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    8
1.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA UN TĀS IZSTRĀDE    10
1.1.  Mārketinga jēdziens un mārketinga MIX elementi    10
1.2.  Uzņēmuma pozicionēšana tirgū    16
1.3.  SVID analīze    18
1.4.  Mārketinga stratēģijas izstrādes process    18
1.5.  Mārketinga plāna izstrādes principi    22
2.  AVIĀCIJAS NOZARES RAKSTUROJUMS    25
2.1.  Aviācijas nozare Latvijā    25
2.2.  Nozares valsts regulēšana    26
2.3.  Covid-19 pandēmijas ietekme uz aviācijas nozari    28
2.4.  Nozares attīstības plāns Latvijā    30
3.  MĀRKETINGA ATTĪSTĪBA UN PILNVEIDOŠANA AVIOTRANSPORTĀ    34
3.1.  Latvijā strādājošo aviokompāniju analīze    34
3.2.  Aviotransporta pasažieru viedokļu analīze    39
3.3.  Aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšana    47
  SECINĀJUMI    59
  PRIEKŠLIKUMI    60
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    61
  PIELIKUMI    63
Extract

Darba tēma ir aktuāla, jo pašreizējos tirgus apstākļos, aviosabiedrībām ir svarīgi sekot līdzi transformācijas tendencēm un pilnveidot savas mārketinga stratēģijas, kas atbilst mūsdienu tirgus tendencēm. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt aviotransporta kā mārketinga kanāla pilnveidošanas iniciatīvas, kas nodrošinās aviosabiedrībai stabilu ienākumu plūsmu. Darba mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojoši darba uzdevumi:
1. Izpētīt mārketinga stratēģijas teorētisko aspektus;
2. Izpētīt aviācijas nozari Latvijā un tās attīstības prioritātes;
3. Veikt aviotransporta pasažieru aptauju, noskaidrojot viņu attieksmi pret mārketinga aktivitātēm uz lidmašīnas klāja;
4. Veikt aviosabiedrības pasažieru lidmašīnas vides analīzi un vides reklāmas lietošanu lidmašīnā;
5. Izstrādāt iniciatīvu piedāvājumu aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšanai un pilnveidei.
Darbs strukturēts trijās nodaļās. Pirmā nodaļā sniegts mārketinga stratēģijas un tās izstrādes teorētiskais pamatojums. Darba otrajā nodaļā tiek dots aviācijas nozares raksturojums, kā arī nozares attīstības prioritātes Latvijā. Darba trešajā nodaļā tiek atspoguļoti, interpretēti un analizēti pasažieru aptaujas rezultāti, kā arī tiek dots autora redzējums par aviotransporta kā mārketinga kanāla attīstīšanu un tiek aprakstītas piedāvātas iniciatīvas šī kanāla pilnveidei.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register