Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,87 (18%)
Discounted price*:
17,61
Purchase
Add to Wish List
ID number:790757
Author:
Evaluation:
Published: 05.08.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Not used
Time period viewed: 2006.g. - 2006.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Būvniecības nozare Latvijā un SIA “DC” vieta tajā    8
2.  Mārketinga procesa analīze    14
2.1.  Mārketinga loma uzņēmuma attīstībā    16
2.2.  SIA „DC” iekšējās vides ietekmējošo faktoru raksturojums    19
2.3.  SIA „DC” ārējās vides ietekmējošo faktoru raksturojums    34
3.  SIA „DC” mārketinga attīstības plāna izstrāde    51
3.1.  SVID matrica SIA „DC”    51
3.2.  Vīzijas, misijas un mērķu definēšana    54
3.3.  SIA „DC” mārketinga attīstības plāns    59
  Secinājumi un priekšlikumi    73
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    76
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot diplomdarbs izdarīti šādi secinājumi un priekšlikumi:
• Būvniecības attīstību labvēlīgi ietekmē straujais investīciju kāpums. Laika periodā no 2004. – 2006. gadam ražošanas apjomi būvniecībā ik gadu pieaug vidēji par 14.1%. Sagaidāms, ka pierims nekustamā īpašuma bums. Tomēr pietiekami augsti būvniecības tempi ir sagaidāmi arī nākotnē saistība ar ES fondu finansētu projektu realizāciju;
• Valmierā ir vide, kurā var attīstīties tāda specifiska uzņēmējdarbības forma kā interjera projektēšana un iekārtošana, tomēr pieauguma tempi nevar būt īpaši strauji, jo ekonomiski aktīvo iedzīvotāju skaits nav liels, un vidējais iedzīvotāju līmenis nav augsts ;
• SIA „DC” nodarbojas ar interjera projektēšanu, interjera materiālu tirdzniecību, interjera veidošanu – remontu, mēbeļu projektēšanu, mēbeļu ražošanu un servisu, ar apgaismojuma projektēšanu, kā arī ar pirts lietu tirgošanu un koka izstrādājumu ražošanu;
• SIA „DC” vēlas būt par vadošo dizaineru un interjeru uzņēmumu, ieņemt stabilu vietu tirgū un iegūt stabilu vietu savā darbības sfērā. Uzņēmums ir realizējis daudzus veiksmīgus interjera projektus gan Valmierā, gan citās Latvijas pilsētās;
• Uzņēmumā strādā 7 cilvēki, t.i., uzņēmuma direktors, veikala vadītājs, pārdevēja, interjera dizainere, grāmatvede un sagādnieks. Izvērtējot esošo situāciju, var secināt, ka uzņēmumā darbinieki pietiek, bet vajadzētu pilnveidot esošo pakalpojumu klāstu, piemēram, žalūziju mērīšanas uzstādīšans pakalpojums, līdz ar to vajadzētu jaunu darbinieku pieņemt ;
• Pieņemot darbā jaunu darbinieku, esošie darbinieki, varētu sīkāk sadalīt savus pienākumus, tādā veidā panāktu efektīvāku darba rezultātus;
• Uzņēmums sagādes organizē vismaz 2 reizes nedēļā, kā arī vismaz divos mēnešos vienu reizi organizē sagādi no Itālijas, Polija, Vācijas u.c. valstīm. Uzņēmumam ir izstrādāts sagādes mērķis - pareizie materiāli vajadzīgā kvalitātē pietiekošā daudzumā, īstajā laikā, īstajā vietā, par visizdevīgāko cenu;
• SIA „DC” jāturpina attīstīt sadarbība ar ārvalstu mēbeļu un lampu piegādātājiem. Tādā veidā uzņēmums varētu darboties bez starpniekiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga attīstības plāna izstrāde uzņēmumā SIA "DC"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/790757

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register