Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:658837
 
Evaluation:
Published: 27.06.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  MĀRKETINGS, TĀ VEIDI UN DARBĪBAS PROCESI    8
1.1.  Bizness-Biznesam (B2B) mārketings    8
1.2.  Mērķauditorijas segmentēšana    9
2.  DATU AIZSARDZĪBA    12
2.1.  Datu aizsardzības nozīme mārketinga pasākumu realizācijā    12
3.  MĀRKETINGA KAMPAŅU VEIDI UN PLĀNOŠANA    14
3.1.  E-pasta mārketinga kampaņu veidi    14
3.2.  E-pastu mārketinga kampaņu plānošana    15
4.  PĒTĪJUMS    17
4.1.  Aptaujas rezultātu apkopojums    17
4.2.  Daļēji strukturētas intervijas rezultātu apkopojums    22
5.  “SYNERGY CONSULTING” E-PASTA KAMPAŅAS IZSTRĀDE    23
5.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    23
5.2.  Datu analīze    24
5.3.  Konkurentu apraksts    26
5.4.  E-pasta kampaņas tehnoloģiskais apraksts    27
5.5.  E-pasta kampaņas riski un problēmas    29
5.6.  E-pasta kampaņas laika plāns    30
5.7.  E-pasta kampaņas budžets    32
5.8.  E-pasta kampaņas “Atklāj nākotnes tehnoloģijas!” apraksts.    33
  SECINĀJUMI    36
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    38
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    39
  PIELIKUMI    44
Extract

Mūsdienās mārketinga un e-pastu kampaņas piedāvā uzņēmumiem un zīmoliem iespēju sasniegt savu mērķauditoriju. E-pastu mārketinga kampaņas ļauj uzņēmumiem radīt un uzturēt savas zīmola identitāti, veidot uzticību un attiecības ar saviem klientiem, kā arī palielināt pārdošanas apjomus un izplatīt informāciju par savu produktu vai pakalpojumu. E-pasta mārketinga ieņēmumi 2020. gadā sasniedza 7,5 miljardus ASV dolāru, un tiek prognozēts, ka 2023. gadā tie pārsniegs 10 miljardu dolāru slieksni.
Balstoties uz vietnē “Hubspot” publicētajiem datiem 64% B2B mārketinga speciālistu apgalvo, ka viņu e-pasta mārketinga stratēģija bija efektīva, lai sasniegtu biznesa mērķus 2021. gadā. B2B tirgotāji uzskata, ka jaunu produktu un funkciju mārketinga e-pastiem ir visaugstākais vidējais klikšķu skaits. (HubSpot bloga izpēte, 2021). Šie dati tikai pastiprina uzņēmumu pastiprināto vajadzību veidot savu reklamēšanos digitālajā vidē un it īpaši elektroniskajos pastos, jeb e-pastos.
E-pasta kampaņas ir svarīgs digitālā mārketinga veids, kas ļauj uzņēmumiem personificēti sazināties ar savu auditoriju. E-pasts var būt personalizēts, sniegt vērtīgu informāciju un būt aicinājumus uz klientu darbībām, piemēram, uzlabot pirkšanas pieredzi, iegādāties produktus, piedalīties konkursos vai citos pasākumos. E-pasts arī sniedz iespēju uzņēmumiem saņemt atsauksmes un novērtēt savas darbības efektivitāti, izmantojot datu analīzi un citus rādītājus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1398452
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register