Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Industriālie projekti"-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Industriālie projekti"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
1. | SIA “Industriālie projekti” mārketinga vides analīze | 6 |
1.1. | SIA “Industriālie projekti” iekšējā vide | 6 |
1.2. | SIA “Industriālie projekti” ārējā vide | 11 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 11 |
1.2.2. | SIA “Industriālie projekti” pieprasījums | 17 |
1.2.3. | SIA “Industriālie projekti” konkurenti | 20 |
1.2.4. | SIA “Industriālie projekti” kontaktauditorijas | 22 |
1.2.5. | Situācijas analīze | 23 |
2. | SIA “Industriālie projekti” komunikāciju mērķi un stratēģijas | 25 |
2.1. | Uzņēmuma “Industriālie projekti” mārketinga mērķi | 25 |
2.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 26 |
2.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 28 |
2.4. | Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 30 |
3. | SIA “Industriālie projekti” mārketinga komunikāciju programma | 32 |
3.1. | SIA “Industriālie projekti” korporatīvais tēls | 32 |
3.2. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 33 |
3.3. | Tiešā mārketinga aktivitātes | 38 |
3.4. | Reklāmas plāns | 39 |
3.4.1 | Reklāmas ziņas stratēģija un taktika | 41 |
3.4.2. | Mediju stratēģija, taktika un mediju plāns | 44 |
3.5. | SIA “Industriālie projekti” mārketinga komunikāciju budžets | 48 |
Secinājumi un priekšlikumi | 49 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 53 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Veicot SIA “Industriālie projekti” vidi ietekmējošo faktoru analīzi, var secināt, ka:
1. Uzņēmums “Industriālie projekti” ir dibināts 2010. gada 16. novembrī un, lai gan piedāvātie produkti atrodas dzīves cikla ieviešanas posmā un ir lielas izmaksas, kas saistītas ar to ieviešanu tirgū, uzņēmums spēj nodrošināt sev peļņu, piedāvājot plašu produktu klāstu.
2. Patērētāju tirgum tiek piedāvāti trīs produkti – organizatoriskie pakalpojumi, elektroniskais žurnāls „Dīva” un mājas lapa „hops.lv”, tāpēc SIA “Industriālie projekti” darbojas divos tirgus segmentos, kur organizatorisko pakalpojumu ņēmēji ir Rīgas un tās apkārtnē dzīvojošas privātpersonas, bet elektroniskais žunāls „Dīva” un mājas lapa ir paredzēts vienam kopīgam segmentam – sievietēm vecuma grupā no 20 līdz 50 gadiem, ar pastāvīgiem ienākumiem, tādā veidā sev nodrošinot plašu klientu loku.
3. SIA “Industriālie projekti” ir jauns uzņēmums un ir nepieciešams piesaistīt klientus un iekarot tirgu, tāpēc mārketingam ir liela nozīme, tomēr līdz šim veiktās mārketinga aktivitātes ir bijušas neefektīvas, tādējādi samazinot uzņēmuma attīstības tempus.
4. Ir vērojamas pozitīvas tendences attiecībā uz elektronisko žurnālu „Dīva” un mājas lapu „hops.lv”, jo Latvijā aizvien lielāks cilvēku skaits apgūst un lieto internetu, tādā veidā paplašinot potenciālo klientu skaitu, kā arī, šajā nozarē strauji attīstās dažādas tehnoloģijas, tādā veidā sniedzot iespēju uzņēmumam “Industriālie projekti” uzlabot šo produktu kvalitāti;
5. Negatīvas tendences vērojamas organizatorisko pakalpojumu tirgū, jo ar katru gadu samazinās Rīgā un tās apkārtnē dzīvojošo skaits un viņu ienākumu līmenis, tādējādi strauji samazinās to cilvēku skaits, kas izmanto šāda veida pakalpojumus.
6. Pieprasījums pēc SIA „Industriālie projetki” piedāvātajiem organizatoriskajiem pakalpojumiem ir neregulārs, īpaša aktivitāte ir jūtama tikai uz svētkiem, bet attiecībā uz žurnālu „Dīva” un mājas lapu, pieprasījums ir samērā regulārs un tas tiek īpaši stimulēts ar dažādām mārketinga aktivitātēm.
7. Organizatorisko pakalpojumu tirgū ir liela konkurence, jo šajā tirgus nozarē nepastāv būtiski šķēršļi, kas traucētu ieiešanai un iziešanai no tirgus, tāpēc uzņēmums “Industriālie projekti” nespecializējas tikai un vienīgi šādu pakalpojumu sniegšanā.
8. Spēcīgāko organizatorisko pakalpojumu konkurentu galvenā priekšrocība ir tā, ka šie uzņēmumi šajā tirgus nozarē darbojas ilgāku laiku un savam klientu lokam ir piesaistījuši vairākus lielos Latvijas uzņēmumus, tomēr SIA “Industriālie projekti” galvenā priekšrocība ir tā, ka uzņēmuma mājas lapa nesatur tikai informāciju par uzņēmumā notiekošo, bet tā pilda arī izklaidējošu funkciju, ietverot sevī rakstus, kas ir saistīti ar tēmu „Tavai atpūtai un labsajūtai” (mājas lapas pozicionēšana), tādā veidā veicinot uzņēmuma atpazīstamību un provocējot portāla apmeklētājus, vajadzības gadījumā, izvēlēties tieši SIA “Industriālie projekti” piedāvātos organziatoriskos pakalpojumus, jo mājas lapā uzskatāmi ir atainots piedāvāto pakalpojumu klāsts, izceļot tos tematu rīkjoslā.
9. Elektroniskajam žurnālam „Dīva” ir tikai divi konkurenti – žurnāli „Santa” un „Ieva”, kas patērētājiem arī piedāvā e-numurus, tomēr pastāv potenciālo konkurentu draudi, jo mūsdienās aizvien vairāk cilvēku informācijas iegūšanai izmanto internetu, nevis žurnālus un preses izdevumus, to tradicionālajā izpratnē.
10. SIA “Industriālie projekti” sniegtajiem organizatoriskejiem pakalpojumiem, mājas lapai „hops.lv” un elektroniskajam žurnālam „Dīva” nepastāv aizstājēju draudi, jo pakalpojumu izpilde nav iespējama bez cilvēku piedalīšanās, bet internets ir mūsdienu kultūras neatņemama sastāvdaļa un tuvākajā nākotnē ir iespējami tikai uzlabojumi šajā sfērā, nevis jaunu aizstājēju radīšana, tādējādi sniedzot iespēju SIA “Industriālie projekti” stabili darboties šajās tirgus nozarēs.
Balstoties uz darbā veiktajiem pētījumiem, veikto analīzi un iztstrādātajiem secinājumiem, tiek izvirzīti attiecīgi priekšlikumi:
1. SIA „Industriālie projekti” līdz decembrim jāpalielina apgrozījums un klientu skaits, tāpēc kā tirgus aptveršanas stratēģiju vajag izmantot diferencēto mārketinga stratēģiju, jo SIA “Industriālie projekti” darbojas divos patērētāju tirgus segmentos un katrs no produktiem tiek pielāgots un ražots speciāli tiem.
…
Kvalifikācijas darbs. Rīga: Rīgas Uzņēmējdarbības koledža, studiju programma „Uzņēmējdarbība” – 55 lpp., 7 att., 10 tab., bibliogrāfija – 42 nosaukumi latviešu valodā. Darbs sastāv no ievada, 3 daļām, secinājumiem un priekšlikumiem. Darba mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu SIA “Industriālie projekti”.
Pielikuma nav.
- Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Industriālie projekti"
- Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
-
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Term Papers69 Communications, Transport, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Term Papers for university46
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "AVG grupa"
Term Papers for university50
-
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Term Papers for university69
Evaluated! -
SIA “Rubus” mārketinga darbības izmaiņas pēc iestāšanās Eiropas Savienībā un priekšlikumi tās pilnveidošanai
Term Papers for university57
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju plāns a/s „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kārums”
Term Papers for university58
Evaluated!