Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:117755
 
Evaluation:
Published: 14.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Mārketinga vide    7
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    7
1.1.1.  Uzņēmuma vēsture    9
1.1.2.  SIA „ESMANA” produkts    9
1.2.  Makrovides raksturojums    10
1.2.1.  Demogrāfiskā situācija valstī    11
1.2.2.  Sociālekonomiskie faktori    12
1.2.3.  Kultūras un izglītības faktori    15
1.2.4.  Politiski-tiesiskie faktori    17
1.2.5.  Zinātnes un tehnoloģijas faktori    18
1.3.  Konkurenti    18
1.4.  Starpnieki    22
2.  Tirgus raksturojums un segmentācija    24
2.1.  Tirgus raksturojums    24
2.2.  Segmentēšana    25
3.  SVID analīze    29
4.  Mārketinga mērķi    32
5.  Mārketinga stratēģijas    34
6.  Mārketinga plāns    37
6.1.  Cena    39
6.2.  Virzīšana tirgū    41
6.3.  Vieta    45
6.4.  Produkts    46
6.5.  Mārketinga budžets    50
  Secinājumi    53
  Priekšlikumi    54
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Extract

2011. gadā janvārī, salīdzinot ar 2010. Gada janvāri pārtikas preču apgrozījums sarucis par 2.1%, tā liecina Centrālas statistikas dati. Jau pērn bija vērojama situācija, ka pārtikas un citu pirmās nepieciešamības preču pārdošanas apjoms saglabājās gandrīz nemainīgs. Raugoties tīri uz datiem, tas galvenokārt skaidrojams ar ienākumu nevienlīdzību: lielai daļai iedzīvotāju ienākumi un pirktspēja ir pat mazinājusies.
Tirgus signāli vēsta, ka uz nodokļu palielinājuma rēķina veiktas valsts budžeta konsolidācijas fona iedzīvotāju piesardzība ir augusi. Uz kādiem impulsīvākiem pirkumiem to provocē tikai attiecīgā produkta cenu kāpuma gaidas, atbilstoši pirktspējai iegādājoties vairāk cukura, degvielas vai pat automobili. Kamēr dienas kārtībā būs pirktspēju mazinoši nodokļu grozījumi, neveicot nozīmīgus pārkārtojumus valsts budžeta izdevumu sadaļā, tikmēr būtiskas pozitīvas pārmaiņas nozarē būs maz ticamas. Šobrīd pircēji ieņēmuši nogaidošu pozīciju un norises ap budžeta konsolidāciju vēro kā skatītāji teātra izrādi bez programmiņas – neizprotot, cik cēlienu īsti ieplānots un kurā brīdī jāaplaudē [Bičevska A., 2010].
Izejot no dotas informācijas var secināt, ka mazs uzņēmums, tāds kā SIA „ESMANA” īpaši cieš no tirgus negatīvam izmaiņām. Samazinās pircēju skaits līdz ar to samazinās arī pārdošanas apjoms un ienākumi. Tāpēc nepieciešams cītīgi strādāt pie pircēju piesaistes iespējam nevis sēdēt ar salocītām rokām, šajā jautājumā var līdzēt cītīgi izstrādāts mārketinga plāns, kas stimulētu pircējus.
No sākuma autore gribētu pieminēt izcila starptautiskā profesora mārketingā F. Kotlera citātu no grāmatas „Kotlers par mārketingu“-„Kāds ir teicis: “Ja jums neveicas plānošanā, jūs plānojat neveiksmi.“...mārketinga plānošana nav nekas pārāk jautrs. Tā prasa laiku...Taču plāns mums ir nepieciešams... Viņiem ir jādomā par to, kas ir noticis, kas notiek un kas varētu notikt.“[Kotlers F.,2007, 200.lpp].
Vajag atzīmēt, ka plāns ļauj novērtēt mārketinga resursus un iespējas. Mārketinga plānošanas uzdevums ir atrast un izmantot ikvienu iespēju, kā nostiprināt uzņēmumu. Ar mārketinga plāna izstrādes palīdzību var noskaidrot potenciālās problēmas un šķēršļus, līdz ar to var plānot efektīvu šķēršļu pārvarēšanu. Jebkuram uzņēmumam starptautiskam, lielam, vidējam vai pat mazam ļoti svarīgi izanalizēt un novērtēt, kas notiek uz doto brīdī tirgū, noteikt tieši savu pircēju, klientu, jo tikai tad uzņēmums spēs saprast vai viņam ir izredzēs un kādas tās ir tirgū. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −51,45 €
Work pack Nr. 1245231
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register