Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:295721
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Analītiskā daļa    9
1.1.  VSIA,,Latvijas Radio” iekšējās vides analīze    9
1.2.  VSIA,,Latvijas Radio” ārējās vides analīze    14
1.2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    14
1.2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    21
1.3.  Primārais un sekundārais tirgus    25
1.4.  VSIA,,Latvijas Radio” SVID analīze    27
2.  Projekta daļa    30
2.1.  Mārketinga mērķi un radošā stratēģija    30
2.2.  Latvijas Radio 5 mārketinga mērķi    31
2.3.  Primārās mārketinga stratēģijas    32
2.3.1.  Latvijas Radio 5 konkurējošās pozīcijas stratēģija    32
2.3.2.  Tirgus aptveršanas stratēģijas    33
2.3.3.  Latvijas Radio 5 dzīves cikla stratēģija    35
2.4.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    36
2.4.1.  Sekundārās mārketinga stratēģijas. Vispārējs ieskats    36
2.4.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas radiostacijai Latvijas Radio 5    37
2.5.  Mārketinga programma Latvijas Radio 5    38
2.5.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    38
2.5.2.  Cenas veidošanās    40
2.5.3.  Vietas un sadales kanālu veidi, izvēle un organizēšana    41
2.5.4.  Produkta virzīšana tirgū    43
2.6.  Komunikāciju plāns    44
2.6.1.  Komunikācijas saturs    48
2.6.2.  Darba plāns un budžets    49
2.7.  Mārketinga plāna kontrole    52
  Secinājumi un priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Kantar TNS Radio auditorijas pētījumu dati par 2019.gada ziemas un 2020.gada pavasara periodu parāda, ka 2019.gada ziemas un 2020.gada pavasara periodā radio ik dienu klausījušies vidēji 67,7% jeb 1 miljons 49 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem, tātad radio joprojām ir ļoti plašs un populārs tirgus.
2. 2018.gada Sabiedriskajā pasūtījumā Latvijas Radio 5 auditorijas vecuma fokuss tika paaugstināts līdz 35 gadiem, tātad Latvijas Radio 5 klausās arī cilvēki pēc 30 gadu vecuma, kā sākotnēji 2013.gadā tika noteikts vecuma fokuss.
3. 2019.gada ziemas – 2020.gada pavasara periodā VSIA,,Latvijas Radio” joprojām ir radio tirgus līderis. Latvijas Radio 5 tirgus daļa ir 3,8%. Tuvākie VSIA,,Latvijas Radio” konkurenti ir Radio Skonto, Radio SWH, EHR un StarFM.
4. Pēc Kantar TNS 2019.gada decembrī veiktās aptaujas ,,Radio patēriņš dažādās platformās un attīstības prognozes”, visvairāk cilvēku radio klausās tieši radioaparātos un automašīnās iebūvētajās ierīcēs. Tradicionālā FM klausīšanās varētu būt sasniegusi augstāko iespējamo patēriņa līmeni un vidējā termiņā tās attīstība atkarīga ne tikai no Latvijas raidorganizāciju savstarpējās konkurences, bet arī no globālā mediju un tehnoloģiju tirgus.
5. Nepilnīga ir atsevišķu satura vienību (raidījumu, sižetu u.t.t.) izmaksu aprēķināšanas sistēma, kas ietver tikai satura vienību veidotāju atalgojuma izmaksas, bet proporcionāli neiekļauj citas, ar raidījumu veidošanu un pārraidi saistītās, tiešās un netiešās izmaksas. VSIA,,Latvijas Radio” ir jāizstrādā satura izmaksu uzskaite – tas būtu izdarāms Finanšu daļai sadarbojoties ar radio struktūrvienībām.
Priekšlikumi:
1. Komunikāciju un multimediju daļai nepieciešams līdz 2022.gadam veikt LR multimediālā satura un LR digitālās klātbūtnes izvērtēšanu un izstrādāt koncepciju LR satura komunikācijai sociālajos tīklos, t.sk. nosakot minimālos multimedialitātes standartus un nodrošinot efektīvu LR satura pieejamību pēc izskanēšanas tiešraidē.
2. Komunikāciju un multimediju daļai nepieciešams līdz 2022.gadam veikt LR kanālu vienotās mobilās aplikācijas darbības uzsākšanu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register