Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:475516
 
Evaluation:
Published: 27.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA DARBĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI TŪRISMA BIZNESĀ    6
1.1.  Mārketings tūrismā: būtība, saturs, jēdziens    6
1.2.  Mārketinga rīki uzņēmuma darbības efektivitātes uzlabošanai tūrisma biznesa jomā    10
2.  PASĀKUMU IZSTRĀDE TŪRISMA AĢENTŪRAS SIA ANTARIO MĀRKETINGA AKTIVITĀTES UZLABOŠANAI    15
2.1.  Uzņēmuma SIA Antario organizatoriskais raksturojums    15
2.2.  Pasākumi ar mērķi uzlabot uzņēmuma mārketinga aktivitātes    20
  SECINĀJUMI    23
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    25
Extract

SECINĀJUMI
Tika veikta padziļināta mārketinga aktivitāšu izpēte, apkopota informācija, analizēta finanšu un saimnieciskā darbība, tika ierosināti pasākumi SIA „Antario” mārketinga aktivitāšu uzlabošanai un izvērtēts ierosināto pasākumu efektivitāte.
Darba rezultātus var izmantot, lai turpinātu attīstīt tūrisma aģentūras SIA Antario stratēģisko mārketinga plānu.
Tūrisms ir aktivitāte, kas saistīta ar masu tūristu kustību, kas tiek veikta, izmantojot dabas un vēsturiskos kultūras tūrisma resursus, tūrisma materiālo un tehnisko bāzi un citus svarīgus faktorus, kas nosaka pakalpojuma līmeni un kvalitāti. Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas definīciju „tūrisms ir tādu cilvēku darbība, kas ceļo un apstājas ārpus savas parastās apkārtnes ne ilgāk kā konsekventu gadu brīvā laika pavadīšanai, uzņēmējdarbībai vai citiem mērķiem, kas nav saistīti ar darbībām, par kurām tiek maksāta uzturēšanās vieta”.
Mārketings tūrismā ir piedāvāto pakalpojumu nepārtrauktas koordinācijas sistēma ar pakalpojumiem, kas ir pieprasīti tirgū un kurus tūrisma uzņēmums var piedāvāt ar peļņu sev un efektīvāk nekā konkurenti.
Ceļojumu kompānija SIA Antario ir neliela ceļojumu aģentūra. Ceļojumu aģentūrā SIA Antario tika nodarbinātie septiņi cilvēki.
Lai palielinātu uzņēmuma konkurētspēju un nodrošinātu turpmāku finansiāli veiksmīgu darbību, Antario ir jāizstrādā mārketinga sistēma, kā arī jāpaplašina ekskursiju klāsts, piedāvājot ekskursiju pa Latviju.
SVID analīze parādīja, ka Antario ir labas attīstības perspektīvas, jo pieaug pieprasījums pēc uzņēmuma pakalpojumiem un spēja apmierināt šo pieprasījumu.
SIA Antario attīstības perspektīvas ir populārākie pakalpojumi tūrisma jomā - pludmales atpūta un ekskursijas. Tādēļ uzņēmuma centieniem ir jābūt vērstiem galvenokārt uz pludmales atpūtas virziena un aktīva ekskursiju tūrisma veicināšanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register