-
Mārketinga plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Nekustamā īpašuma un tā tirgus jēdziens | 9 |
2. | Nekustamā ipašuma tirgus īpatnības | 11 |
3. | Nekustamā īpašuma kompānijas SIA ”...”mārketinga vides analīze un tirgus segmenta raksturojums | 13 |
3.1. | Iekšējās vides apraksts | 13 |
3.2. | Ārējā vides analīze | 23 |
3.3. | Situācijas analīze | 28 |
4. | Mārketinga mērķi un stratēģijas | 30 |
4.2. | Primārās mārketinga stratēģijas | 31 |
4.3. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 32 |
5. | Mārketinga programma | 36 |
5.1. | Cenu veidošanas lēmumi | 36 |
5.2. | Produkta virzības tirgū aktivitātes | 40 |
6. | Reklāmas plāns | 44 |
6.1. | Reklāmas mērķi | 44 |
6.2. | Piemērotāko reklāmas līdzekļu izvēle SIA ”...” reklāmas kampaņai | 47 |
7. | SIA ”...” reklāmas finansu plānošana | 52 |
7.2. | Reklāmas ekonomiskās efektivitātes novērtēšana. | 53 |
Atrast un radīt savu māju nav viegli. Bet, kad beidzot tā ir sameklēta, rodas patiesa gandarījuma sajūta!
Kopš deviņdesmito gadu sākuma vērojama strauja nekustamo īpašumu tirgus attīstība. Nozarē, kur ļoti liela nozīme ir patērētāju uzticībai un pakalpojumu sniedzēja reputācijai, pašsaprotami, ka lielāko tirgus daļu ieņem uzņēmumi, kas savu darbību ir uzsākuši līdz ar tirgus ekonomikas parādīšanos un Latvijas neatkarības atgūšanu deviņdesmito gadu sākumā.
Pēc centrālās statistikas datiem var secināt cik strauji pieaug darījumu skaits, kas saistīts ar nekustamo īpašumu. Īpaša attīstībai šai nozarei ir Rīgā, kur pēdejo gadu laikā ir aktivizējusies dzīvojamo māju celtniecība. Arī nekustamā īpašuma vērtība strauji pieaug. Nekustamo īpašumu vērtība ir atkarīga no tā atrašanās vietas, lieluma, fiziskā stāvokļa.
Latvijas nekustamo īpašumu tirgū ik gadu pieaug darījumu skaits, kur tiek izmantota nekustamo īpašumu speciālista strapniecības pakalpojumi, jo fiziskas personas, slēdzot darījumu savā starpā, slikti orinetējas darbībās, kas ir jāveic, lai bez problēmām varētu veikt darījumus ar nekustamo īpašumu.…
Darba pirmajā un otrajā daļā tiek raksturots nekustamā īpašuma tirgus un tā atsķirītba no citu produktu tirgiem. Trešajā daļā tiek izanalizēti faktori, kas tieši vai netieši ietekmē uzņemuma darbību, rakturots pētāmā uzņēmuma tirgus segments. Ceturtajā darba daļā tiek noteikti uzņēmuma misija, mērķi un mārketinga mērķi un stratēģijas produkta virzīšanai tirgū. Sestajā daļā – noteikti piemērotākie reklāmas līdzekļi, ko uzņēmumam vajadzētu pielietot 1. gada laikā, lai sasniegtu savus izvirzītos mērķus. Septītajā daļā tiek plānotas finanses reklāmas kampaņai un prognozēta sasniegtā efektivitāte, pēc jaunā mārketinga plāna ieviešanas.
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns mobilā telefona modeļa LG G 7100 virzīšanai tirgū
- SIA „Ratiņš” saimnieciskās darbības un mārketinga analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns
Term Papers for university48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Term Papers for university50
Evaluated! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Term Papers for university57
Evaluated! -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Term Papers for university69
Evaluated! -
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Term Papers for university70
Evaluated!