Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:207823
 
Evaluation:
Published: 20.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA BŪTĪBA UN NOZĪME UZŅĒMUMA ATĪSTĪBĀ    5
1.1.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    5
1.2.  TIRGUS IZPĒTE    9
1.3.  PIRCĒJU ANALĪZE    13
1.4.  PRODUKTU PLĀNOŠANA    14
1.5.  CENAS PLĀNOŠANA UN NOTEIKŠANA PRECĒM    15
1.6.  SADALES KANĀLU VEIDU UN DAUDZUMA NOTEIKŠANA    20
1.7.  PREČU VIRZĪŠANA TIRGŪ    22
1.8.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    23
2.  KOKAPSTRĀDES NOZARES RAKSTUROJUMS    36
3.  SIA „X” VIETA KOKAPSTRĀDES NOZARĒ    41
3.1.  SIA ”X” SAIMNIECISKĀS DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    41
3.2.  SIA”X” PRODUKTU ANALĪZE    45
3.3.  SIA”X” PIRCĒJU ANALĪZE    52
3.4.  CENAS NOTEIKŠANAS PRINCIPI UN STRATĒĢIJAS UZŅĒMUMĀ    55
3.5.  SIA”X” SADALES KANĀLU NOTEIKŠANA    56
3.6.  UZŅĒMUMA SWOT ANALĪZE UN KONKURENTU SALĪDZINĀŠANA    57
4.  SIA”X” MĀRKETINGA STRATĒĢIJA 2008-2013 GADAM    61
  Mārketinga uzdevumi 2008. gadam    63
  Mārketinga uzdevumi 2009. gadam    64
  Mārketinga uzdevumi 2010. gadam    65
  Mārketinga uzdevumi 2011. gadam    65
  Mārketinga uzdevumi 2012. gadam    65
  PRIEKŠLIKUMI    68
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    69
Extract

Kopš neatkarības atgūšanas Latvijā ir novērots, ka uzņēmējdarbības vide pēdējos gados sākusi ļoti mainīties. Aizvien stiprāk jūtamas konkurences izpausmes. Konkurenti uzņēmējiem ir visur, gan gatavās produkcijas tirgū, gan materiālu un darbaspēka tirgū, gan finansu un citu resursu tirgos. Aizvien lielāku nozīmi ieņem uzņēmuma vadītāju zināšanas, kompetence un novatorisms. Vadītājiem, tāpat arī īpašniekiem, nepārtraukti jādomā, kur atrodas uzņēmums, kur atrodas konkurenti, kas būtu jādara lai konkurenti nemanot neatrastos tālu priekšā. Līdz ar to, lai uzņēmums ar gaišām acīm varētu raudzīties nākotnē, uzņēmumam ir nepieciešama skaidra mārketinga stratēģija.
Uzņēmuma mārketinga nodaļai var būt graša cena, ja galvenokārt nodarbojas ar esošās situācijas analīzi, vai vēl sliktāk – analizē savas kļūdas pagātnē (kaut gan no tām var arī mācīties). Tās galvenais uzdevums – skatīties nākotnē, modelēt visdažādākās mārketinga situācijas, tirgus segmentu un piedāvājumu – pieprasījumu maiņās, kas būs konkrētajā tirgū tikai pēc gadiem. Mārketinga uzdevums ir – analizēt preces vai pakalpojuma noieta tirgus un pircēja uzvedību tajos.
Mārketinga stratēģija ļauj atklāt problemātiskās vietas uzņēmuma darbībā, līdz ar to tā dod iespēju laicīgi pieņemt vajadzīgos lēmumus uzņēmuma attīstībā.
Bakalaura darbu par mārketinga stratēģijas izstrādi darba autors izvēlējās tāpēc, ka strādā uzņēmumā par ražošanas vadītāju un autoram ir svarīgi zināt ko uzņēmums ražos nākotnē, kam ražos, pēc kādām mēbelēm būs pieprasījums, ko vēlēsies iegādāties uzņēmuma pircēji.
Diplomdarba mērķis:Uzņēmuma attīstības iespēju analīze mēbeļu tirgū un mārketinga stratēģijas izstrāde 2008-2013. gadam.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, ir jāveic šādi uzdevumi:
1.Atspoguļot teorētiskos aspektus par mārketinga kompleksajiem elementiem.
2.Veikt kokapstrādes nozares izpēti un uzņēmuma SIA „X” mārketinga attīstības iespējas tajā.
3.Izstrādāt SIA „X” mārketinga stratēģiju 2008-2013 gadiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register