Term Papers
Business and Law
Finance, Banking
Mārketinga stratēģijas pilnveide investīciju produktiem S...-
Mārketinga stratēģijas pilnveide investīciju produktiem SEB bankā Latvijā
TOP 500
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 6 | |
1. | TEORĒTISKĀ DAĻA | 9 |
1.1. | Mārketinga stratēģija un tās izstrāde | 9 |
1.1.1. | Mārketinga jēdziens un mārketinga MIX elementi | 9 |
1.1.2. | Uzņēmuma pozicionēšana tirgū | 15 |
1.1.3. | SVID analīze | 17 |
1.1.4. | Mārketinga stratēģijas izstrādes process | 17 |
1.2. | Investīciju jēdziens un to klasifikācija | 21 |
1.2.1. | Depozīts | 25 |
1.2.2. | Pensijas 3.līmenis | 26 |
1.2.4. | Akcijas | 30 |
1.2.5. | Obligācijas | 33 |
1.2.6. | Ieguldījumu fondi | 35 |
1.2.7. | Strukturētie noguldījumi | 40 |
2. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 43 |
2.1. | Tirgus analīze | 43 |
2.1.1. | Konkurentu analīze | 44 |
2.1.2. | Tirgus valsts regulēšana | 51 |
2.2. | Esošo un potenciālo klientu analīze | 55 |
2.3. | SEB bankas piedāvāto investīciju produktu analīze | 60 |
2.3.1. | Noguldījumu produktu analīze | 61 |
2.3.2. | Investīciju produktu analīze | 64 |
2.3.3. | Uzkrājumu produktu analīze | 64 |
2.4. | Personāla analīze | 70 |
2.5. | Pārdošanas kanālu un mediju analīze | 72 |
2.6. | SVID matrica | 76 |
3. | PRAKSTISKĀ DAĻA | 78 |
3.1. | Tirgus segmentācija un investīciju produktu pozicionēšana noteiktajos tirgus segmentos | 78 |
3.2. | Investīciju produktu stratēģija | 80 |
3.2.1. | Investīciju produktu klasifikācijas pilnveidošana | 81 |
3.2.2. | Investīciju produktu pilnveide | 83 |
3.3. | Cenu politika | 86 |
3.4. | Pārdošanas veicināšana | 87 |
3.4.1. | Galveno pārdošanas kanālu pilnveide | 88 |
3.4.2. | Mārketinga materiālu pilnveide | 90 |
3.4.3. | Sabiedrības izglītošana | 91 |
3.5. | Personāla vadība | 93 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 100 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 105 | |
PIELIKUMI | 107 |
Pašlaik Latvijā strauji attīstās uzkrājumu veidošanas kultūra un cilvēki arvien vairāk interesējas par investēšanas iespējām, tāpēc bankām jāspēj piedāvāt plašs investīciju produktu klāsts, lai katrs klients varētu atrast sev piemērotāku produktu.
Izstrādājot investīciju produktu mārketinga stratēģiju, ir jāpievērš uzmanība gan pašiem bankas investīciju produktiem, gan bankas darbiniekiem, gan uzņēmuma ārējās vides faktoriem, tai skaitā normatīvajiem aktiem, kas ir saistīti ar investīciju produktu piedāvājumu.
Tāds faktors kā likumdošana ir svarīgs divu iemeslu dēļ, pirmkārt, bankai jāievēro visas procedūras, kas ir atrunātas normatīvajos aktos, kas ietekmē bankas darbību, no otrās puses, normatīvie akti ietekmē arī klientu lēmumu pieņemšanu attiecībā uz investīciju produktiem, piemēram, ieviešot kapitāla pieauguma nodokli, vai arī otrādi, piedāvājot iedzīvotājiem saņemt nodokļu atvieglojumus, veicot privāto uzkrājumu.…
Darba mērķis ir investīciju produktu mārketinga stratēģijas pilnveide, ievērojot klientu vajadzības, Bankas intereses, likuma prasības un uzraugošo institūciju noteikumus. Pirmajā darba daļā autors apskata mārketinga stratēģijas jēdzienu un tās izstrādes procesu, kā arī apraksta investīciju jēdzienu un to klasifikāciju. Otrajā darba daļā tiek veikta tirgus analīze, klientu analīze, personāla analīze, SEB bankas investīciju produktu analīze, kā arī tika veikta SVID analīze. Trešajā darba daļā tiek veikta tirgus segmentācija un investīciju produktu pozicionēšana dažādos tirgus segmentos. Tāpat, autors izstrādā mārketinga stratēģiju SEB bankas investīciju produktiem.
- Mārketinga stratēģijas pilnveide investīciju produktiem SEB bankā Latvijā
-
Mārketinga vides analīze un uzņēmuma SIA "LatEl montāža" darbības pilnveide
Research Papers23 Marketing, Advertising, Business, Management
- Uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrāde
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Term Papers for university69
Evaluated! -
Spēļu elementi mārketingā Baltijas tirgū
Term Papers for university68
-
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "My Fitness"
Term Papers for university63
-
Mārketinga esošās darbības analīze un pilnveides iespējas uzņēmumam "X"
Term Papers for university95
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju plāns SIA "Gemoss" izplatītajām kaltētām gailenēm "Sabarot"
Term Papers for university64