Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,70 (12%)
Discounted price*:
12,50
Purchase
Add to Wish List
ID number:976675
Evaluation:
Published: 12.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Time period viewed: 2018.g. - 2018.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Abstract    5
  Ievads    5
1.  Personības vajadzības    7
1.1.  Maslova vajadzību hierarhija    7
1.2.  Teorijas    9
2.  Motivācijas raksturojums    11
3.  Pacienta un māsas saskarsme    13
4.  Pacienta un māsas komunikācija    14
5.  Cilvēka novecošana    16
5.1.  Normāla novecošana    16
5.2.  Novecošanas veidi    17
6.  Pētījuma empīriskā daļa    19
6.1.  Pētījuma materiāls un metode    19
6.2.  Pētījuma rezultātu analīze    20
  Secinājumi    35
  Izmantotās literatūras un izziņas avotu saraksts    36
  Pielikums    37
Extract

Respondenti tika infomēti, ka dalība pētījumā ir brīvprātīga, atteikšanās neietekmēja klientu aprūpi, kā arī tiek garantēta anonimitāte.
Viena no iecienītākajām datu ieguves metodēm ir aptauja, jo tas ir samērā lēts un ātrs veids, kā iegūt datus no liela respondentu skaita. Anketēšana ir sistemātiska datu vākšana no indivīdiem, uzdodot viņiem jautājumus. Aptaujas biežāk tiek izmantotas kvantitatīvajos pētījumos, lai gan tās var izmantot gan kvantitatīvos, gan kvalitatīvos pētījumos. Aptaujas tiek veidotas, lai iegūtu „lietu pašreizējā stāvokļa momentuzņēmumu”. (Mārtinsone, 2011).
Aptaujas var iedalīt pēc aptaujas formas (mutiskās/rakstiskās), pēc distances starp pētamo un pētnieku (klātienes/neklātienes), aptaujas procedūras (individuālās/grupveida), jautājumu formas (atvērtie/slēgtie/daļēji atvērtie), un pēc iegūstamās informācijas satura (demogrāfiskā informācija/ informācija par pētāmā uzvedību, zināšanām, attieksmēm, nolūkiem vai gaidām). (Mārtinsone, 2011).
Autore savā pētījumā izmanto rakstveida anketu, kur respondenti paši fiksē atbildes uz jautājumiem atbilžu lapā. Anketēšana notika neklātienē un individuāli, māsām ērtā laikā un ierastos apstākļos – darba vietā. Anketā bija slēgtie jautājumi. Tika izmantota arī demogrāfiskā informācija, informācija par attieksmēm, nolūkiem vai gaidām. (Mārtinsone, 2011).
Pētījuma anketā tika iekļauti 18 jautājumi, un 3 jautājumi sociāli demogrāfiskās informācijas izzināšanai – dzimums, vecums, darba stāžs specialitātē. (sk. 1. pielikums). Kopumā tika ievāktas 33 anketas, no kurām derīga analizēšanai tika atzīta 31. Divas no saņemtajām anketām bija aizpildītas neatbilstoši prasībām. Datu analīzei tika izmantota Microsoft Excel 2010 programma, iegūtie rezultāti attēloti procentuāli apļveida diagrammās.
Pētījumā iestaistītās māsas bija vecuma diapazonā no 38 gadiem līdz vairāk kā 58 gadiem. Ar darba stāžu specialitātē no 1 gada līdz 20 un vairāk gadiem. No respondentu skaita 30 bija sievietes un 1 vīrietis.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Māsas motivācija izvēlēties darba vietu sociālās aprūpes centrā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/976675

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register